یکشنبه 4 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه علی لاريجانی برای بررسی ارسال تخلفات دولت در هدفمند کردن يارانه‌ها به قوه ‌قضائيه، مهر

رئيس کميسيون طرح تحول اقتصادی مجلس خبر داد که علی لاريجانی رئيس مجلس در نامه‌ای به وی بر بررسی گزارش اين کميسيون در مورد نحوه اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها طبق ماده ۲۳۳ آيين نامه برای ارسال به قوه قضائيه تاکيد کرده است.


حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: رئيس مجلس نامه‌ای به بنده نوشته و خواسته است گزارش ويژه طرح تحول اقتصادی از نحوه اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها که چندی پيش در مجلس قرائت شده بود را براساس ماده ۲۳۳ آيين نامه برای قرائت در مجلس آماده کنيم تا پس از رای نمايندگان به اين گزارش ، تخلفات دولت در اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها به قوه قضائيه ارسال شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر اين گزارش مصباحی مقدم پيش از اين نيز از ارايه درخواست تعدادی از نمايندگان توسط محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس شورای اسلامی به کميسيون طرح تحول اقتصادی برای بررسی گزارش کميسيون از نحوه اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها طبق ماده ۲۳۳ خبر داده بود.

مصباحی مقدم ترجيح به انتقاد سازنده و تعامل ميان دولت و مجلس را علت عدم بررسی اين گزارش طبق ماده ۲۳۳ خوانده بود اما تاکيد کرده بود که در صورت ادامه تخلفات دولت در اجرای قانون هدفمندی وظيفه قانونی خود را انجام می‌دهد.

در گزارش کميسيون طرح تحول اقتصادی از نحوه اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها به بحث تخلف دولت از قانون هدفمندی يارانه‌ها اشاره شده که مهمترين آن منجر به کسری بودجه ۱۵۰ هزار ميليارد ريالی دولت می‌شود.

اين گزارش در صورتی که طبق ماده ۲۳۳ آيين نامه داخلی مجلس به رای نمايندگان گذارده شود و در صورت رای مثبت وکلای ملت، جهت رسيدگی به قوه قضائيه ارسال خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016