چهارشنبه 30 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اقتصاد: اقشار پردرآمد از توزيع يارانه ها حذف نمی‌شوند، انصراف می‌دهند، ايلنا

بايد بازتوزيع يارانه‌ها به گونه‌ای صورت ‌بگيرد که ضمن افزايش بهره‌وری باعث شود امکان انصراف برخی از دهک‌های بالای جامعه مهيا شود.


ايلنا: وزير اقتصاد و امور دارايی با بيان اينکه کسی از دريافت نقدی يارانه‌های هدفمند سازی حذف نمی‌شود ، حذف اقشار پردرآمد از فاز دوم هدفمند سازی يارانه‌ها را خود انصرافی ناميد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد شمس الدين حسينی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا در پاسخ به اين پرسش که چه ميزان از مردم در فاز دوم حذف خواهند شد گفت: در مرحله دوم هدفمند سازی يارانه‌ها اين قانون هدفمند‌تر خواهد شد و کسی حذف نخواهد شد بلکه آنان خود انصراف خواهند داد.

وی تصريح کرد: بايد بازتوزيع يارانه‌ها به گونه‌ای صورت ‌بگيرد که ضمن افزايش بهره‌وری باعث شود امکان انصراف برخی از دهک‌های بالای جامعه مهيا شود، لذا اين امر را بايد خود انصرافی ناميد.

حسينی اضافه کرد: با توجه به اينکه بعد از گذشت يک سال از هدفمند سازی يارانه‌ها، فاصله طبقاتی کاهش يافته و توزيع درآمد نيز بهبود يافته است، لذا اين امکان در مرحله دوم فراهم شده که اين طرح هدفمند‌تر اجرا شود.

وی ادامه داد: بر اساس موارد گفته شده در مرحله دوم ما شاهد ريزش افراد ی هستيم که خود از دريافت يارانه نقدی انصراف می‌دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016