دوشنبه 5 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناظران اتحاديه عرب امروز ماموريت خود را در سوريه آغاز می کنند، العربيه

دبی – العربيه. نت - ناظران اتحاديه عرب روز دوشنبه ۲۶ – ۱۲ – ۲۰۱۱ وارد دمشق می شوند تا بلافاصله ماموريت خود را در اين کشور آغاز کنند.

گزارشگر العربيه در قاهره اعلام کرد ۵۰ تن از ناظران اتحاديه عرب پيش از سفر به دمشق با نبيل العربی دبيرکل اتحاديه عرب ديدار کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين ناظران قرار است از شهرهای حمص ، درعا ، ادلب ، قامشلی و همچنين ديرالزور بازديد کنند و در مورد وضعيت اين مناطق پس از عمليات گسترده ارتش عليه مخالفان گزارش تهيه کنند.

همزمان سرکوب مخالفان در شهرهای مختلف ادامه دارد و در تازه ترين گزارش ها تعداد کشته شدگان از روز گذشته تاکنون ۱۹ نفر از جمله سه کودک اعلام شد.

کميته محلی هماهنگی انقلاب اعلام کرده است نيروهای دولتی همچنان به گلوله باران منطقه " باباعمر " در حمص ادامه می دهند و وضعيت اين منطقه بحرانی است.

اين منبع افزود از روز گذشته تاکنون در حمص ۷ نفر ، در ديرالزور ۶ تن و در حاشيه دمشق دو نفر و يک تن ديگر در درعا به دست نيروهای دولتی کشته شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016