جمعه 16 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس در گفتگو با مهر: آمریکا برای انتخابات شمشیر را از رو بسته است

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس در ایران برای آمریکایی ها اهمیت زیادی دارد تاکید کرد: آمریکا در آستانه این انتخابات شمشیر را برای ایران از رو بسته و به شکل آشکار و غیر حرفه ای مقابل جمهوری اسلامی ایستاده است.

پرویز سروری در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه اقدام آمریکا در تحریم بانک مرکزی ایران یک اقدام اقتصادی نبود بلکه اقدامی کاملا سیاسی و در راستای سیاست های کلی آمریکا برای مقابله با ایران است اظهار داشت: آمریکا قصد دارد با نزدیک شدن به انتخابات مجلس فشار های روانی را علیه جمهوری اسلامی بیشتر کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه بیان داشت؛ آمریکایی ها بعد از شکست های پی در پی از جمهوری اسلامی ایران، حوزه تاثیر و نفوزشان در منطقه به شدت کاهش یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکایی ها با یک بحران جدی روبرو هستند خاطر نشان کرد: بحران اقتصادی و جنبش وال استریت در قلب آمریکا از یک طرف و همچنین کم رنگ شدن حضور آمریکا در منطقه، منزوی شدن اسرائیل، تقویت گفتمان بیداری اسلامی و روحیه مقاومت در مقابل آمریکا و اسرائیل باعث شده تا ایالات متحده با استیصال و انفعال بی سابقه ای مواجه شود.

آمریکا برای انتخابات شمشیر را از رو بسته است

سروری در ادامه افزود: آمریکاییها برای برون رفت از این وضعیت بحرانی تلاش می کنند تشدید فشار علیه ایران را انجام دهند که بیشترمصرف داخلی برای ایالات متحده دارد.

قائم مقام جمعیت رهپویان با اشاره به اینکه آمریکاییها خوب می دانند که حجم مبادالات ایران با آمریکا در حدی نیست که تحریم بانک مرکزی بتواند مشکلات جدی را برای کشورمان بوجود آورد تصریح کرد: قصد آمریکا از چنین اقدامی، جنگ روانی و افزایش هجمه و فشار روانی درآستانه انتخابات علیه جمهوری اسلامی ایران است.

سروری همچنین عنوان داشت، آمریکاییها هزینه های زیادی را برای این تحریم ها پرداخت کرده و قطعنامه هایی که تا به حال از طریق سازمان ملل، حقوق بشر و همچنین آژانس انرژی اتمی علیه ایران صادر کرده است فاقد مبانی حقوقی و قانونی می باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه آمریکا سازمان ها و مجامع بین المللی را هزینه این فشارها علیه ایران می کند گفت: غربی ها احساس می کنند اگر ایران را به عنوان موتور محرک بیداری اسلامی را خاموش نکنند موج بیداری اسلامی سنگر به سنگر آنها را از منطقه بیرون می کند.

قائم مقام جمعیت رهپویان با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس در ایران برای آمریکایی ها اهمیت زیادی دارد تاکید کرد: امریکا درآستانه این انتخابات شمشیر را برای ایران از رو بسته و به شکل آشکار و غیر حرفه ای مقابل جمهوری اسلامی ایستاده است.

تحریم بانک مرکزی ایران به بحران اقتصادی غرب دامن خواهد زد

سروری در ادامه با اشاره به اینکه غربی ها می خواهند با این تحریم ها روحیه ملت ایران را تضعیف و موج نارضایتی را در ایران گسترش دهند گفت: آمریکا با این اقدامات می خواهد در اذهان مردم اینطور القاء کنند که با حضور اصولگرایان در قدرت این فشارها بر جمهوری اسلامی ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه سابقه تاریخی انقلاب اسلامی نشان داده مردم ایران در مقابل چنین اقدامات خصمانه ای متحد و منسجم ترشده اند افزود: خواهیم دید که مردم ایران حضور گسترده در انتخابات پاسخ کوبنده ای به دشمنان خواهند داد.

سروری در ادامه با اشاره به اینکه سازمان ملل برای باز گرداندن آبروی از دست رفته خویش باید در قبال اقدامات آمریکا پاسخگو باشد گفت: امروز آمریکا در جای سازمان ملل نشسته و اقداماتی را انجام می دهد که به هیچ وجه توجیه منطقی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه تحریم بانک مرکزی به بحران اقتصادی غرب دامن خواهد زد اظهار داشت: در حال حاضر اقتصاد غرب به شدن رنجور و بیمار است و شوک های خطر ناک به این اقتصاد بیمار می تواند عواقب بسیار سنگینی برای آمریکا داشته باشد.

فشار و تهدید علیه ایران تا شب انتخابات ادامه دارد

سروری همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا غربی ها با نزدیک شدن به روز های منتهی به انتخابات مجلس برنامه های جدیدی برای جمهوری اسلامی خواهند داشت و در این صورت پاسخ متقابل ایران چگونه خواهد بود؟ گفت: تحلیل ما این است که فشار و تهدید علیه جمهوری اسلامی تا شب انتخابات ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به پاسخ ایران در قبال تهدید ها و تحریم های غرب گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدید را با تهدید پاسخ خواهد داد.

قائم مقام جمعیت رهپویان در ادامه افزود: آمریکایی ها در مقابل تحریم نفت ایران پاسخ جدی را از سوی جمهوری اسلامی ایران در یافت کردند و رزمایش ولایت 90 پاسخ روشنی به اقدامات غرب بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ایران استاد تمام دور زدن تحریم است

سروری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بعد از33 سال تحریم، متخصص دور زدن هرگونه تحریم است تصریح کرد: ایران از بعد از انقلاب در حال دست و پنجه نرم کردن با تحریم است و در طول این چند سال استاد تمام مقابله با تحریم ها شده است.

سروری افزود: تحریم، ملت ایران را مقاوم و قدرت خلاقیت ما را افزایش داده و نوآوری را در کشور ما توسعه داده است و نتیجه اش این شد که با یک اقتصاد کاملا بومی شده حرکت کردیم.

قائم مقام جمعیت رهپویان در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز در آمادگی کامل به سر می برد گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای پاسخ محکمی به برنامه های شیطانی آمریکا برای ملت ایران خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016