دوشنبه 19 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد وارد ونزوئلا شد، ايسنا

احمدی‌نژاد دقايقی قبل مقارن با عصر يکشنبه به وقت محلی وارد فرودگاه کاراکاس ـ پايتخت ونزوئلا ـ شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمود احمدی‌نژاد که در راس يک هيات عالی‌رتبه‌ سياسی ـ اقتصادی به آمريکای لاتين سفر کرده است، در بدو ورود به ونزوئلا مورد استقبال الياس اوواس معاون رييس‌جمهور اين کشور قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جمعی از ايرانيان مقيم کاراکاس نيز با حضور در فرودگاه اين شهر،‌ پس از پياده شدن رييس‌جمهور کشورمان از هواپيما به وی خوش‌آمد گفتند.

قرار است در اين سفر، رييس‌جمهور با همتای ونزوئلايی خود در خصوص روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و بين‌المللی ديدار و گفت‌وگو کند.

برخی از اعضای هيات دولت از جمله علی‌اکبر صالحی ـ وزير امور خارجه، مجيد نامجو ـ وزير نيرو، سيد شمس‌الدين حسينی ـ وزير امور اقتصادی و دارايی، مهدی غضنفری ـ وزير صنعت، معدن و تجارت، اسفنديار رحيم‌مشايی ـ رييس دفتر رييس‌جمهور، مجتبی ثمره هاشمی ـ دستيار ارشد رييس‌جمهور، حميد بقايی ـ معاون اجرايی رييس‌جمهور، علی سعيدلو ـ معاون بين‌الملل رييس‌جمهور ـ و بهبهانی ـ مشاور رييس‌جمهور، احمدی‌نژاد را در اين سفر همراهی می‌کنند.

بر اساس اين گزارش، طبق برنامه‌ زمان‌بندی شده، صبح دوشنبه به وقت محلی، مراسم استقبال رسمی از رييس‌جمهور کشورمان در کاخ رياست جمهوری ونزوئلا برگزار می‌شود.

به گزارش ايسنا، احمدی‌نژاد پس از ونزوئلا به نيکاراگوئه، کوبا و اکوادور نيز سفر خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016