چهارشنبه 21 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
21 آذر» کليات بودجه ۹۱ تصويب شد، ايسنا
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نفت ۹۰ دلاری و دلار ۱۲۰۰ تومانی در لايحه بودجه ۹۱، مهر

عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر آماده شدن جداول هزينه ها و در آمدها لايحه بودجه، گفت: لايحه بودجه ۱۳۹۱ احتمالا با ۸۵ تا ۹۰ دلار برای هر بشکه نفت و ۱۲۰۰ تومان برای هر دلار بسته خواهد شد.

جعفرقادری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه عصر سه شنبه کميسيون برنامه و بودجه با معاون بودجه معاونت برنامه ريزی و نظارت راهبردی رياست جمهوری اظهار داشت: ممبينی در اين جلسه از آماده شدن لايحه بودجه سال ۱۳۹۱ خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم شيراز در مجلس شورای اسلامی تصريح کرد: بر اساس توضيحات ممبينی جداول درآمدها و هزينه های لايحه بودجه سال ۱۳۹۱ آماده شده است و تنها مشکل لايحه بودجه برای ارائه نهايی به مجلس عدم تعيين قيمت هر بشکه نفت و دلار در لايحه بودجه است.

عضو کميسيون برنامه و بودجه با بيان اينکه نرخ دلار و هر بشکه نفت در لايحه بودجه سال ۱۳۹۱ بايد به تصويب هيئت دولت برسد تصريح کرد: در اين جلسه معاون بودجه معاونت بودجه و برنامه ريزی و نظارت راهبردی رياست جمهوری از احتمال تعيين قيمت ۸۵ تا ۹۰ دلار برای هر بشکه نفت و ۱۲۰۰تومان برای هر دلار در لايحه بودجه سال ۱۳۹۱ خبر داد.

قادری افزود: در اين جلسه همچنين معاون بودجه معاونت برنامه ريزی و نظارت راهبردی رياست جمهوری و نمايندگان شهرداری تهران و مرکز پژوهش های مجلس و ديوان محاسبات برای بررسی در خواست عده ای از نمايندگان مبنی بر رسيدگی به عملکرد دولت در پرداخت اعتبارات يارانه بليط حمل و نقل عمومی بر اساس ماده ۲۳۳ آيين نامه داخلی حضور داشتند.

وی تصريح کرد: معاونت بودجه رياست جمهوری در اين جلسه از ابلاغ ۵۰ تا ۶۰ درصد از بدهی دولت به شهرداری به خزانه داری خبر داد اما به دليل عدم حضور نماينده خزانه داری کل کشور و وزارت کشور کميسيون نتوانست علت عدم ارائه اين بودجه به شهرداری را بررسی کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر لايحه بودجه سال ۱۳۹۱ بايد نيمه آذر ماه سال جاری به مجلس ارائه می شد، اما با گذشت بيش از يک ماه از اين مهلت هنوز دولت اين لايحه را به مجلس ارائه نکرده است.

دولت سال های گذشته نيز لايحه بودجه را با تاخير به مجلس رائه کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016