یکشنبه 25 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست در گفت و گو با ایرنا: بازرسان آژانس به ایران می آیند

تهران - سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران می آیند و به احتمال زیاد این سفر حدود یك ماه آینده انجام می شود.

'رامین مهمانپرست'عصر شنبه درحاشیه مراسم بزرگداشت شهید ' مصطفی احمدی روشن' در مسجد دانشگاه صنعتی شریف در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: از بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی دعوت كرده ایم كه به ایران سفر كنند.

وی اظهار داشت: همكاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی در بالاترین سطح قرار دارد بطوری كه میزان بازرسی هایی كه از كشور ما انجام شده در مقایسه با سایر كشورها بی نظیر است.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان كرد:بالا بودن تعداد بازرسی ها از كشور ما نشان دهنده این است كه ایران به عنوان عضو متعهد آژانس بین المللی انرژی اتمی همه وظایف خود را دنبال كرده و در مقابل معتقد است كه باید از تمامی حقوقش در این زمینه بهره مند شود.

مهمانپرست گفت: قبل از قطعنامه شورای حكام از بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی و معاون دبیركل آژانس دعوت كردیم كه برای رایزنی و بازدیدهای مختلف سفری به ایران داشته باشند.

وی افزود: دعوت ما از بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان دهنده این است كه عملكرد ما شفاف می باشد و با حس نیت رفتار می كنیم و چیزی برای پنهان كردن نداریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح كرد:ایران در حفظ حقوق هسته ای خود كاملا جدی است و به هیچ وجه از حقوق هسته ای خود كوتاه نخواهد آمد و همه حقوق خود را برای پیشرفت كشور و اهداف صلح آمیز ضروری می داند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016