سه شنبه 20 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سلطانيه: فعاليت‌ها در فردو با نظارت آژانس انجام می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: نماينده دائم ايران در آژانس بين‌المللی انرژی اتمی انجام فعاليت‌ها در فردو و نطنز را با نظارت آژانس دانست و تصريح کرد: اين درجه از شفافيت در هيچ يک از کشورهای عضو آژانس مشاهده نمی‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی اصغر سلطانيه نماينده دائم جمهوری اسلامی ايران در آژانس بين‌المللی انرژی اتمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سياست خارجی خبرگزاری فارس، درباره آغاز غنی سازی در فردو با بيان اينکه فعاليت‌های غنی‌سازی در نطنز و فرود با شفافيت کامل و تحت نظر آژانس می‌باشد، تصريح کرد: اين فعاليت‌ها ۲۴ ساعته با نظارت بازرسان آژانس و دوربين‌های آژانس انجام می‌شود.

وی با تأکيد بر اينکه اين درجه از شفافيت در هيچ يک از کشورهای عضو آژانس مشاهده نمی‌شود، درباره جنجال‌های خبری و واکنش‌های صورت گرفته از سوی غرب در اين خصوص اظهار داشت: جوسازی‌های رسانه‌ای در طول چند سال گذشته مسبوق به سابقه است و همواره پس از گزارش‌های بازرسان آژانس اين اقدامات صورت می‌گيرد که با انگيزه‌های سياسی و انحراف افکار عمومی انجام می‌شود.

سلطانيه خاطرنشان کرد: سايت فرود از چند سال قبل با اعلام کشورمان به آژانس و تحت نظر کامل اين سازمان کليه مراحل تکميلی را گذرانده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016