سه شنبه 27 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين کروبی: بعد از انتشار پيام پدرم او در انفرادی و بدون ملاقات است، سحام نيوز

سحام‌نيوز: در حالی که مهدی کروبی نزديک يک سال است با حداقل امکانات و برخورداری از کمترين حقوق شهروندی در زندان خانگی بسر می بر ، اخيرا ماموران امنيتی همان امکانات و ملاقاتهای محدود نيز قطع کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سحام‌نيوز، حسين کروبی با اعلام اين خبر گفت: از روزی که پدرم پيامی را مبنی بر فرمايشی خواندن انتخابات توسط مادرم منتشر نموده اند از ان روز به بعد ملاقات هفتگی پدرم با مادرم را قطع کرده‌اند و همچنين آن دو روزنامه ای را که مدت کوتاهی برای مطالعه در اختيارشان قرار داده می شد ديگر نمی دهند و ايشان در يک آپارتمان به صورت انفرادی زندگی می کنند.

پيش از اين نيز فاطمه کروبی در ديدار با زندانيان پيش از انقلاب به اين موضوع اشاره کرده و گفته بود: آقای کروبی از من خواستند در باب انتخابات پيش رو مطالبی را به اطلاع هموطنان برسانم و من چنين کردم. اما بدنبال انتشار خبر، ملاقات من هم با ايشان قطع شده است و رفتار ماموران وزارت اطلاعات بسيار توهين آميز شده است.

مهدی کروبی چندی پيش در پيامی خطاب به مردم در خصوص انتخابات آينده مجلس گفته بود: می خواهند انتخاباتی فرمايشی و دستوری ترتيب دهند. آقايان هيچ اعتقادی به رای مردم ندارند و از هم اکنون خود را برای برگزاری انتخاباتی فرمايشی آماده می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016