دوشنبه 16 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جرس: خبر جرس در مورد سخنگوی مهدی کروبی در خارج کماکان معتبر است

حرس: در پی انتشار خبر اخير جرس «مواضع مهدی کروبی منحصرا توسط خانواده اش اطلاع رسانی خواهد شد» در ستون نجوا، سحام نيوز (وبسايت رسمی حزب اعتماد ملی) مطلبی به شرح زير منتشر کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تکذبيه خبر سايت جرس
سحام نيوز: ساعاتی قبل سايت جرس به نقل از منبع خبری نامعلوم، اقدام به انتشار خبری با عنوان “مواضع مهدی کروبی منحصرا توسط خانواده اش اطلاع رسانی خواهد شد” نموده است.
بدين وسيله سحام نيوز با انتشار تکذيبيه ای ، اعلام می دارد: ” هرگونه اعلام اخبار، اطلاعيه ها، ديدگاه ها و بيانيه ها، مربوطه به خانواده آقای کروبی و نيز حزب اعتماد ملی صرفا از طريق اين سايت منتشر خواهد شد و انتشار مطالبی از اين دست در ديگر سايت ها تاييد نشده و غيرقابل قبول است.”

***

شايان ذکر است که در خبر جرس مطلبی به حزب اعتماد ملی نسبت داده نشده است. مهدی کروبی هم در حصار حزبش نمی گنجد و فراتر از آن متعلق به يک جنبش است. خبر جرس کماکان معتبر است. سخنگوی سابق آقای کروبی و تک تک اعضای خانواده محترم آقای کروبی بهتر از هر کسی از اعتبار خبر منتشر شده مطلعند. اين خبر از حداقل يک هفته قبل در محافل خبری تهران پخش شده و اعتبار آن غيرقابل انکار است. اينکه کسانی با انتشار آن موافق نبوده باشند قابل درک است، اما دفاع از مواضع شيخ در بند که بخشی از هويت جنبش سبز است، مهمتر از رعايت اينگونه مصلحت انديشی هاست. جرس «حقيقت» را منتشر کرده است. آينده اعتبار خبر جرس را مشخص تر خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016