جمعه 30 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار رادان: درصد گيرندگان شبکه‌های ماهواره‌ای بسيار کم شده است، در مسير انتخابات، هيچ‌گونه تخلف و ناامنی را بر نمی‌تابيم، ايسنا


جانشين فرمانده نيروی انتظامی با بيان اينکه امنيت انتخابات را با تمام قدرت تامين می‌کنيم، گفت: در مسير انتخابات هيچ‌گونه تخلف و ناامنی را بر نمی‌تابيم و با آن برخورد خواهيم‌کرد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار احمدرضا رادان، در يادواره ۵۱۶ شهيد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، با تاکيد بر لزوم تبعيت از ولايت فقيه، گفت: کشتی ولايت، کشتی هدايت است و اگر شخصی خارج از مسير ولايت گام بردارد راهش به ناکجاآباد ختم می‌شود.

وی افزود: شهدا از اول انقلاب تاکنون و تا فرداها تنها در مسير ولايت قدم نهاده و به اين جهت در تاريخ ماندگار شده‌اند.

رادان با بيان اينکه اگر از مسير ولايت فاصله بگيريم منحرف می‌شويم، گفت: بايد همواره مطيع ولايت باشيم، همان‌گونه که شهدا مطيع ولايت بودند و تنها در اين مسير گام می‌نهادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جانشين فرمانده ناجا با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: در فتنه ۸۸ يک بار ديگر آزمايش ولايت‌مداری رقم خورد و عده‌ای که جزو خواص بودند در اين آزمايش رد شدند، زيرا پشت سر ولايت حرکت نمی‌کردند.

رادان افزود: در فتنه ۸۸ که يک کينه تمام عيار طراحی شده از سوی دشمنان داخلی و خارجی نظام بود، هدف نابودی انقلاب اسلامی ايران بود، اما آنها فراموش کرده بودند که ملت ما همواره پيرو ولايت و راه شهداست و اينکه همه مردم کشور ما روحيه بسيجی دارند.

وی با بيان اينکه دشمنان از ابتدای پيروزی انقلاب تاکنون همواره با ما در جنگ بوده‌اند، عنوان کرد: آنها يک روز جنگ سخت و در ادامه جنگ نرم و امروز جنگ هوشمند که درهم‌آميختگی جنگ سخت و نرم است را عليه ما راه انداخته‌اند.

به گزارش ايسنا، رادان با بيان اينکه ورود و موفقيت افسران جوان ما در عرصه جنگ نرم سبب تعجب دشمنان شده، افزود: دشمنان در پايان جنگ تحميلی هشت ساله به اشتباه خود اعتراف کردند و مطمئنا در پايان اين جنگ هوشمند هم به اشتباه خود اعتراف می‌کنند.

وی با اشاره به تحريم‌های دشمنان عليه نظام، گفت: اين. زمانی برای ساخت يک نارنجک دستی مشکل داشتيم اما امروز جوانان ما موشک‌هايی می‌سازند که قلب اسراييل و آمريکا را می‌لرزاند.

جانشين فرمانده ناجا با اشاره به فتنه‌های مختلف دشمنان عليه نظام جمهوری اسلامی، تصريح کرد: اين فتنه‌ها وسيله‌ای برای آزمودن ماست. در اين فتنه‌ها ناخالصی‌ها خواهد ريخت و تنها راه خالص ماندن هم بصيرت است و راه بصيرت هم حرکت پشت سر ولی فقيه است.


امنيت انتخابات را با تمام قدرت تامين می‌کنيم

به گزارش ايسنا، رادان در حاشيه يادواره ۵۱۶ شهيد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بيان اينکه برای تامين امنيت انتخابات تمام امکانات‌مان را آماده کرده‌ايم و با تمام قدرت، امنيت انتخابات را تامين می‌کنيم، گفت: در اين مسير هيچ‌گونه تخلف و ناامنی را بر نمی‌تابيم و با آن برخورد خواهيم‌کرد.

رادان همچنين درباره اجرای طرح امنيت اخلاقی، تصريح کرد: با اجرا اين طرح در حوزه پوشش شاهد وضعيت بهتری در جامعه بوده‌ايم، اگر چه هنوز هم راضی نيستيم و معتقديم بايد کار بيشتری شود.

وی افزود: در اين راستا تقاضا داريم دستگاه‌های ديگر نيز پای کار بيايند که متاسفانه اين دستگاه‌ها به صورت جدی پای‌کار نيستند.


درصد گيرندگان شبکه‌های ماهواره‌ای بسيار کم شده است

به گزارش ايسنا، جانشين فرمانده ناجا با اشاره به طرح جمع‌آوری ماهواره، اظهارکرد: آمارهای ما اين‌گونه نشان می‌دهد که درصد گيرندگان شبکه‌های ماهواره‌ای بسيار کم شده است، البته بخشی از آن هم بواسطه اين بوده که صدا و سيما برنامه‌های خود را متنوع‌تر کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016