یکشنبه 2 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت ۳۷۲ نفر در ملاير به اتهام استفاده از ماهواره، رييس دادگستری ملاير: به دنبال منع استفاده از اينترنت و ماهواره‌ايم، ايسنا


رييس دادگستری شهرستان ملاير گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۷۲ نفر به اتهام استفاده از ماهواره محکوم شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ منطقه همدان، مهدی احمدی تجويد طی سخنانی در شورای فرهنگ عمومی ملاير با اعلام اين خبر تصريح کرد: در سال گذشته ۲۴۵ نفر و در سال ۸۸ کل افرادی که در بحث نگهداری و استفاده از تجهيزات ماهواره‌ای به مجازات رسيدند، ۱۱۲ نفر بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اقدامات قضايی پيرامون مبارزه با استفاده از تجهيزات دريافت از ماهواره‌ در سال جاری نيز مانند سال‌های گذشته انجام شد که آثارش قابل مشاهده است.

رييس دادگستری ملاير اظهار کرد: آثار استفاده از ماهواره در وقوع مضرات اجتماعی، حذف محوريت خانواده در سيستم اجتماعی و افزايش جرم و جنايت محسوس است.

احمدی تجويد همچنين از کشف ديش‌های ماهواره و مشروبات الکلی در خانه‌هايی که به عنوان محل فساد شناخته شده‌اند خبر داد و تاکيد کرد: ما به دنبال منع استفاده از ماهواره، اينترنت، سی‌دی های مبتذل و لوازم جانبی ماهواره‌ای که موجب تهديد خانواده‌ها می‌شود، هستيم. درباره فرهنگ صحيح استفاده از گوشی‌های تلفن همراه نيز اقداماتی بايد صورت گيرد.

وی با بيان اينکه مجازات استفاده از ماهواره چندان سنگين نيست، در عين حال اظهار کرد: ما نبايد مهر قرمز سزای کيفری به شهروندان بزنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016