دوشنبه 3 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سکه يک ميليون و ۵۰ هزار تومان و دلار ۲۰۵۰ تومان شد، مهر

در سکوت محض بانک مرکزی، امروز دوشنبه قيمت سکه طرح قديم و جديد به يک ميليون و ۵۰ هزار تومان و نرخ دلار ۲۰۵۰ تومان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قيمت سکه همچنان به رکوردزنی خود ادامه می دهد و بانک مرکزی در اين وضعيت تنها نظاره گر افزايش قيمتها در بازار سکه و ارز است و تصميمات اين بانک هم تاثيری بر ادامه افزايش قيمتها نگذاشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اين اساس، نرخ هر قطعه سکه طرح قديم و جديد از مرز ۱۰۰۰۰۰۰ ميليون تومان عبور کردند و به يک ميليون و ۵۰ هزار تومان رسيدند.

قيمت نيم سکه ۵۲۰ هزار تومام، ربع سکه ۲۶۵ هزار تومان و گرمی ۱۲۵ هزار تومان شد. نرخ سکه طرح قديم و جديد روز شنبه گذشته در پايان معاملات ۹۰۰ هزار تومان، نيم سکه ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۲۳۰ هزار تومان و گرمی ۱۱۵ هزار تومان بود.

قيمت سکه در بازار حبابی است. در عين حال، روز گذشته پيامکهايی به مردم ارسال شده بود که حاکی از افزايش نرخ سکه به بالای يک ميليون تومان بود که بانک مرکزی نسبت به اين موضوع واکنش نشان داد و آن را تکذيب کرد.

علاوه بر افزايش نرخ سکه، قيمت طلا در بازار داخلی هم افزايش يافت به طوريکه نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عيار در مرز ۸۰ هزار تومان ايستاد. نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی هم ۱۶۶۹ دلار شد.

فعالان بازار ارز نرخ آزاد هر دلار را امروز ۲۰۵۰ تومان و هر يورو را ۲۶۰۰ تومان برای فروش اعلام کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016