جمعه 7 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: بهتر بود ما خودمان صادرات نفت را قطع می كردیم! ایرنا

رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: آمریكا و كشورهای اروپایی در حال ژست گرفتن هستند اما براساس واقعیت آنها بسیار ضعیف تر از آن هستند كه بخواهند مشكلی برای ملت بزرگ ایران ایجاد كنند.

به گزارش ایرنا؛ سردار سرتیپ 'محمدرضا نقدی' پنجشنبه شب در حاشیه برگزاری یادواره ملی شهید حجت الاسلام عبدالله میثمی نماینده حضرت امام (ره) در قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در جمع خبرنگاران، افزود: اقدام چند كشور اروپایی مبنی بر تحریم نفتی ایران را بسیار خوب و در جهت منافع كشور ارزیابی می كنیم .

وی با بیان اینكه هیچ گره ناگشودنی بر سر راه ملت ایران وجود ندارد حتی در عرصه اقتصادی، اظهار داشت: اقتصاد بدون نفت یكی از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران است و اگر بخواهیم در سال جهاد اقتصادی همانطور كه مقام معظم رهبری فرمودند به شكل جهادگونه وارد عرصه اقتصادی شویم می توانیم راه 20 ساله را در دو سال طی كنیم .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار نقدی اضافه كرد: برای دستیابی به استقلال كشور اقدامی مناسب تر از این وجود ندارد البته بهتر بود ما خودمان صادرات نفت را قطع می كردیم اما به هرحال تحریم نفتی ایران یك فرصت است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور مجدد نظامی آمریكا در منطقه خلیج فارس، گفت: پس از هشدار فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران، آمریكایی ها نامه التماس آمیزی نوشتند كه پس از دریافت این نامه نرمشی در مقابل آنها صورت گرفت تا زمانی كه مصلحت ایجاب می كند در این منطقه تردد داشته باشند.

وی افزود: رییس جمهور آمریكا از راههای مختلف با ارسال نامه سعی داشت تا شرایطی را فراهم كند كه این نامه سریع تر به دست مقامات كشورمان برسد اما با این كار در حقیقت شكستش را اعلام كرد و پس از هشدار فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران دست به این اقدام زد.

سردار نقدی در پایان، تصریح كرد: این بدان معنی نیست كه آنها از این پس هر اقدامی را بتوانند انجام دهند.

شایان ذكر است مراسم یادواره ملی شهید حجت الاسلام عبدالله میثمی با حضور آیت الله 'مهدوی كنی' رییس مجلس خبرگان رهبری، سردار سرلشگر سید' یحیی رحیم صفوی 'دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا ، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، سردار سرلشكر باقری معاون عملیات ستادكل نیروهای مسلح ، سردار سرتیپ سلامی جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران و جمع كثیری از فرماندهان و همرزمان شهید میثمی به همراه اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا در تالار بزرگ وزارت كشور برگزار شد.

شهید حجت الاسلام والمسلمین عبدالله میثمی نماینده حضرت امام خمینی (ره) در قرارگاه مركزی خاتم الانبیاء در ایام دفاع مقدس بود كه در سال 65 در حین عملیات كربلای 5 در حالی كه تنها 31 سال داشت به شهادت رسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016