شنبه 8 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير خارجه تركيه: تحريم‌هاي يك جانبه عليه ايران الزام‌آور نيست، ایسنا

احمد داوود اوغلو با اشاره به استقرار سپر دفاع موشكي ناتو در خاك تركيه گفت: آنكارا به هيچ يك از همسايگانش به عنوان تهديد نگاه نمي‌كند و براي ناتو، ايران و روسيه تهديد نيست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از سايت خبري هابر روس، احمد داوود، اوغلو وزير امور خارجه تركيه در گفت‌وگو با يك خبرنگار روس درباره روابط ايران و تركيه گفت: روابط دو كشور در سطح خوبي قرار دارد و آنكارا براي آغاز مذاكرات ايران و 1+5 و دستيابي به يك راه حل ديپلماتيك بسيار تلاش مي‌كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي درباره تحريم‌هاي اخير عليه ايران گفت: تنها تحريم‌هاي شوراي امنيت از الزام برخوردار است، اما تحريم‌هاي يك جانبه كشورهاي ديگر الزام‌آور نبوده و روابط اقتصادي ايران و تركيه در چارچوب قوانين بين‌المللي به راه خود ادامه خواهد داد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار روس درباره مواضع همسايگان تركيه نسبت به سپر دفاع موشكي ادامه داد: سپر دفاع موشكي ناتو در كشورهاي عضو ناتو عليه كشور ثالثي نيست و هيچ نماينده‌اي از ناتو به كشوري به عنوان هدف سيستم سپر دفاع موشكي اشاره نكرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016