شنبه 8 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ولایتی: ايران از فعاليت‌هاي هسته‌يي‌اش عقب‌نشيني نمي‌كند، ایسنا

ولايتي تاكيد كرد: ايران حاضر نيست از فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌يي دست بردارد و يا عقب‌نشيني كند.

به گزارش خبرنگار ايسنا، علي‌اكبر ولايتي، مشاور امور بين‌الملل مقام معظم رهبري در كنفرانس خبري امروز(شنبه) در پاسخ به اين سوال كه با توجه به اينكه فردا بازرسان آژانس بين‌المللي انرژي اتمي وارد تهران خواهند شد، آيا ايران امكانات لازم را براي بازديد آنان از سايت‌هاي هسته‌يي فراهم خواهد كرد؟ گفت: ايران در رابطه با مسائل هسته‌يي هميشه به طور باز برخورد كرده و بازرساني كه به تهران مي‌آيند مثل هميشه مي‌توانند بازرسي را در چارچوب قوانين بين‌المللي انجام دهند، البته دوربين‌هاي آنها تصاوير لحظه به لحظه را در اختيار دارد و هيچ منعي نبوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي در خصوص موضع ايران در قبال مسائل هسته‌يي كشورش و اينكه آيا ايران بنا دارد روند مذاكرات را از سر گيرد؟ بيان كرد: موضع ايران در رابطه با مسائل هسته‌يي هيچ‌گاه مباني و اصولش تغيير نكرده است. ايران در چارچوب ضوابط بين‌المللي و همچنين قرارداد ان‌.پي‌.تي عمل كرده است و لذا مطابق با پيمان ان‌.پي‌.تي هر جا ايران فعاليت هسته‌يي دارد دوربين‌هاي آژانس مستقر است و عكسبرداري مي‌كند. بازرسان هم به طور منظم بازديد مي‌كنند. يك اصل مهم اين است كه ايران حاضر نيست از فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌يي دست بردارد و يا عقب‌نشيني كند. بر اساس قانون اساسي كشور تصميم‌گيري در خصوص سياست‌هاي اساسي نظام بر عهده مقام معظم رهبري است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016