دوشنبه 10 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی اخوان، فعال کارگری، بازداشت شد، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - علی اخوان، فعال کارگری، دقايقی پيش در منزلش در تهران بازداشت شد.

علی اخوان که در اواسط آبان‌ماه، جهت اجرای حکم خود به زندان اوين احضار شده بود، دقايقی قبل از سوی مأموران پليس امنيت در منزلش بازداشت شده است. هنوز از محل انتقال وی اطلاعی در دست نيست. با اين‌حال احتمال می‌رود که وی جهت سپری کردن دوران محکوميتش به زندان اوين منتقل شده باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی اخوان، از فعالان کارگری کشور و از کنشگران کانون مدافعان حقوق کارگر در تاريخ سيزدهم خردادماه ۸۹ در منزلش بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل شد، وی سپس در تاريخ ۸ تيرماه با قرار وثيقه ۷۰ ميليون تومانی از زندان آزاد شد.

اخوان، پس از آن از سوی دادگاه به تحمل ۳ سال حبس تعزيری محکوم شد که اين حکم در دادگاه تجديدنظر به يکسال و نيم حبس تعزيری کاهش يافت.

در هفته‌های گذشته، روند احضار و سرکوب فعالان سياسی و مدنی، افزايش يافته است. هم‌چنين در روزهای اخير بسياری از اين فعالان جهت اجرای احکام حبس خود به زندان احضار شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016