سه شنبه 11 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کچوئيان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: هاشمی رفسنجانی برای صدور حکم رياست دانشگاه آزاد يک ماه مهلت دارد، مهر

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکيد کرد: در صورتی که رئيس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تا يک ماه آينده حکم رئيس جديد دانشگاه آزاد را صادر نکند، شورای عالی انقلاب فرهنگی وارد عمل می شود.


حسين کچوئيان در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره تعيين ضرب الاجل برای رئيس هيات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ابلاغ حکم رياست فرهاد دانشجو بر اين دانشگاه در جلسه عصر امروز شورايعالی انقلاب فرهنگی، تاکيد کرد: اينها مواردی نيستند که در جلسه شورايعالی انقلاب فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گيرند.

وی ادامه داد: هيچ موضوعی که مربوط به رياست دانشگاه آزاد اسلامی باشد در اين جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح نمی شود و دستور کار جلسه امروز موارد ديگری است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنين تصريح کرد: در صورتيکه رئيس هيات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تا يک ماه آينده حکم فرهاد دانشجو را امضا نکند، شورايعالی انقلاب فرهنگی خودش وارد عمل می شود که اين قانون در اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی نيز ذکر شده است.

وی درباره ادامه عضويت جاسبی در اين شورا نيز تاکيد کرد: وقتی حکم فرهاد دانشجو به عنوان رئيس دانشگاه آزاد صادر شود، قاعدتاً دکتر جاسبی رئيس دانشگاه آزاد اسلامی نيست تا عضويتی در شورا داشته باشد.

به گزارش مهر، فرهاد دانشجو پيش از اين در گفتگو با مهر اعلام کرده بود که حکمش از سوی آيت الله هاشمی رفسنجانی تا اوايل هفته آينده صادر می شود.

وی همچنين روز گذشته به مهر خبر داد که رئيس جمهور مصوبه رياست وی را ابلاغ کرده با اين حال هنوز منتظر ابلاغ حکمش توسط رئيس هيئت امنای دانشگاه آزاد است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016