یکشنبه 16 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکايت روزنامه دولتی ايران از صفار هرندی، روزنامه ايران

مسوولان روزنامه ايران تصميم گرفته اند، عليه آقای صفار هرندی به دليل طرح اتهامات بی اساس و خلاف واقع که موجب ضرر و زيان مادی و معنوی به اين روزنامه می شود، اقامه دعوی کنند.

بنابراين گزارش، مسوولان موسسه فرهنگی، مطبوعاتی ايران؛ از بخش حقوقی اين موسسه خواسته اند تا متن حقوقی يک شکايت رسمی از آقای صفار هرندی را جهت ارائه به دادسرا آماده کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی در مسجد روح الله شهرستان اردکان که سايت خبری فارس آن را مخابره کرده، روزنامه ايران را متهم کرده است که به طور ناجوانمردانه به نهادهای مهم و خدوم جمهوری اسلامی نظير سپاه پاسداران، شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی و همچنين علما حمله می‌کند.

شفق مسوول حقوقی موسسه ايران با تاييد اين مطلب تصريح کرد که اظهارات آقای صفار هرندی عليه روزنامه ايران از نظر حقوقی و قضايی قابل پيگيرد است و در اين زمينه شکايتی را تنظيم کرده ايم که به زودی تسليم دادسرا خواهد شد.

وی گفت: افراد در اظهار نظر آزادند اما تبليغات مسموم و طرح اتهامات بی اساس عليه يک رسانه خبری، هيچ نسبتی با آزادی ندارد و آقای هرندی بايد پاسخگوی افترايی که به روزنامه ايران زده است، باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016