دوشنبه 17 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمود عباس رييس دولت انتقالی فلسطينی شد، يورونيوز

پس از توافق ميان رهبران فتح و حماس برای شکل گيری يک دولت انتقالی در فلسطين، محمود عباس، رياست دولت انتقالی فلسطينی را بر عهده خواهد گرفت.

اين توافق همزمان با مذاکرات محمود عباس، رئيس تشکيلات خودگردان فلسطينی و رهبر جنبش فتح، با خالد مشعل، رهبر جنبش حماس در دوحه به نتيجه رسيد. بخشی از اين توافق همچنين به برگزاری انتخابات رياست جمهوری و پارلمانی در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه تا پايان امسال مربوط می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حنان عشراوی، نماينده پارلمان فلسطين درباره اين توافق می‌گويد: « اين آشتی برای خروج از بحرانی است که اين روز‌ها به آن دچار هستيم و حضور محمود عباس به عنوان رهبر دولت جديد، مشکلات ميان فتح و حماس را تا حد زيادی از بين خواهد برد.»

گزارش‌ها حاکی از آنست که دولت جديد انتقالی فلسطينی متشکل از تکنوکرات‌ها و افراد شناخته شده خواهد بود. مقامات رسمی فتح اعلام کرده‌اند که ترکيب اصلی دولت انتقالی در روز ۱۸ ماه فوريه اعلام خواهد شد.

دولت اسراييل پيش تر با شکل گيری دولت واحد فلسطينی مخالفت کرده و حماس را يک سازمان تروريستی ناميده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016