چهارشنبه 19 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: دشمنان دنبال بحران آفرينی در انتخابات هستند، ايسنا

وزير اطلاعات گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال بحران آفرينی و ايجاد چالش در انتخابات مجلس هستند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی وزير اطلاعات در مراسم جشن دهه فجر سپاه حفاظت هواپيمايی با تشريح توطئه‌ها و دسايس دشمنان اسلام برای ايجاد چالش در مسير حرکت انقلاب در مقاطع مختلف اظهار داشت: بنابر اطلاعات موثقی که بدست آمده دشمن به دنبال ايجاد بحران و چالش در مسير انتخابات است که اين امر نياز به هوشياری دستگاه‌های امنيتی و آحاد ملت غيور و انقلابی را در مباحث امنيتی دو چندان می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی حضور گسترده مردمی در عرصه انتخابات را باعث اضمحلال دشمن و ايجاد وحدت و همدلی اقشار جامعه عنوان کرد و افزود: امنيت، سلامت، رقابت سالم، حضور گسترده مردمی و تلاش برای ايجاد مجلسی ولايی و متخصص در امور کشور ۵ محور اساسی هستند که توجه به آنها بويژه از سوی نيروهای مومن، ارزشی و وفادار به نظام نقشی موثر در خنثی کردن دسيسه های دشمن و ايجاد شور و نشاط و حضور حداکثری در انتخابات خواهد داشت.

مصلحی با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران تصريح کرد: در شرايطی که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی از اوباما گرفته تا انجمن حجتيه و جريان های غير همسو با امام (ره) و رهبری برای سوء استفاده از فرصت انتخابات و مقابله با آرمان های نظام و ولايت متحد و همسو شده‌اند، بايد با هوشياری و بصيرت مراقب ترفندهای آنها باشيم.

وزير اطلاعات بيداری اسلامی در خاورميانه را متأثر از انقلاب اسلامی ايران و انديشه‌های بلند امام (ره) و رهبر معظم انقلاب خواند و گفت: به حول و قوه الهی و با الگوگرفتن از حرکت انقلابی مردم ايران، شاهد اضمحلال طاغوت ها در دنيای بشری هستيم به نحوی که آثار اين بيداری باعث شده حتی در آمريکا پرچم حمايت از ايران توسط مردم اين کشور برافراشته شود.

وی ادامه داد: خيزش مردمی و تحولات دنيای امروز سال‌ها قبل در نامه حضرت امام (ره) به گورباچف پيش بينی شده بود و ايشان آينده انقلاب اسلامی و تاثيرات جهانی آن را پيش بينی و ترسيم کرده بودند.

وزير اطلاعات در ادامه با تشريح رسالت انبيای الهی در هدايت مردم خاطر نشان کرد: يکی از ماموريت‌های پيامبران رهايی امت شان از ظلمت و هدايت آنها به نورانيت و يادآوری ايام الله به آنها بوده که دهه مبارک فجر مصداق و نمونه بارزی از اين ايام الهی است.

وی افزود: بعضی اوقات ملت ها خصوصياتی می يابند که بواسطه آن خداوند متعال عنايت ويژه و موقعيت خاصی را به آنان اعطا می فرمايد و ايام دهه فجر نيز از همان عنايات ويژه خداوندی و ايام الله محسوب می شود .

مصلحی در پايان تبعيت از ولايت را مسيرامام (ره) و راه عاقبت به خيری عنوان کرد و گفت: برادری، محبت، ايثار، از خود گذشتگی و روحيه جهاد و شهادت طلبی از ويژگيهايی بود که از دوران پيروزی انقلاب تاکنون در ملت ما ايجاد شد و مردم در راه تحقق آرمان های اسلامی و انقلابی خود به ميدان آمده و در راه خدا از همه چيز خود گذشتند و همه اين ها به جهت وجود ولايت فقيه و آينده نگری های امام راحل (ره) و رهبری حکيمانه رهبر معظم انقلاب بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016