پنجشنبه 20 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روسيه: موضع اسرائيل نسبت به ايران عواقب فاجعه باری را در پی خواهد داشت، العربيه

دبی- العربيه.نت - يک مقام بلند پايه در وزارت خارجه روسيه روز پنجشنبه ۹-۱۲-۲۰۱۲ اعلام کرد پيش بينی اسرائيل مبنی براينکه ايران درحال ساختن بمب اتم است ، می تواند پيامدهای فاجعه باری را به همراه داشته باشد.

به گزارش العربيه ميخائيل اوليانف رئيس اداره امنيت و خلع سلاح وزارت خارجه روسيه در گفت و گو با خبر گزاری "انتر فاکس" اعلام کرد:" جنجال و پيش بينی در باره برنامه هسته ای ايران و تعيين تاريخ دستيابی اين کشور به بمب اتمی با اهداف سياسی صورت می گيرد."

اوليانوف افزود:" دامن زدن به اين گونه تو همات موجب تشديد تنش ها پيرامون مساله ايران می شود و ممکن است به بروز درگيری های نظامی منجر شود." ‏



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس اداره امنيت و خلع سلاح وزارت خارجه روسيه افزود: " گزينه نظامی برای متوقف کردن برنامه هسته ای ايران عواقب فاجعه باری را به همراه خواهد داشت."

در همين حال نيکولای سارکوزی رئيس جمهور فرانسه گفته است که حمله نظامی به ايران، روش درستی برای برخورد با برنامه انرژی هسته ای اين کشور نيست .

سارکوزی شامگاه چهارشنبه که برای صرف شام توسط يکی از گروهای يهودی فرانسه دعوت شده بود گفت:" امنيت اسرائيل برای ما مهم است اما حمله نظامی به ايران راه حل مناسبی برای اين موضوع نيست."

سخن از حمله نظامی به تاسيسات هسته ای ايران زمانی مطرح می شود که " لرونين پيرگمان" يکی از کارشناسان اطلاعاتی اسرائيل هفته گذشته در مصاحبه با "نيويورک تايمز" گفته بود حمله به ايران در سال جاری صورت خواهد گرفت.

همزمان با اين اظهارات ، ايهود باراک نيز گفته است " بايد هرچه سريع تر در مقابل ايران ايستاد و آنهايی که زمان ديگری را برای متوقف کردن تهران در نظر دارند ، زمانی خطر ايران را درخواهند يافت که ديگر ديرشده است."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016