یکشنبه 2 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست: سارکوزی با طرح ادعاهای واهی به‌دنبال فشار بر ملت ايران است، مهر

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان اظهارات رئيس جمهور فرانسه را برای ايجاد فشار بر ملت ايران ارزيابی می کند و می گويد: آقای سارکوزی راههای ديگری به غير از صلح و امنيت پايدار و عادلانه در منطقه حساس خاورميانه و خليج فارس را دنبال می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامين مهمانپرست سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ايران با ابراز تعجب از اظهارات غير مستند و به دور از واقعيت نيکولا سارکوزی رئيس جمهور فرانسه مبنی بر غير صلح‌آميز بودن فعاليت هسته ای کشورمان با رد اين اظهارات، بر ماهيت صلح آميز و شفاف فعاليت هسته ای جمهوری اسلامی ايران و همکاری های مستمر و نزديک هميشگی کشورمان با آژانس بين المللی انرژی اتمی تاکيد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهمان پرست افزود: ظاهراً رئيس جمهور فرانسه، با طرح ادعاهای واهی به دنبال بهانه ای برای ايجاد فشار بر روی ملت ايران از طريق اعمال تحريمهای غيرقانونی و ناعادلانه است، اما بايد دانست اينگونه تلاشها برای افکار عمومی دنيا کاملاً شناخته شده و مردود است.

وی همچنين تاکيد کرد: جمهوری اسلامی ايران با اجتناب از جدل های بی حاصل سياسی معتقد است که تنها با مذاکرات جدی و مبتنی بر رويکرد گفتگو و همکاری و نه از مسير اشتباهی چون تحريم می توان به تفاهم دست يافت.

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در پايان تاکيد کرد: اما به نظر می رسد آقای سارکوزی راههای ديگری به غير از صلح و امنيت پايدار و عادلانه در منطقه حساس خاورميانه و خليج فارس را دنبال می کند که قطعاً راه به جايی نخواهد برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016