پنجشنبه 27 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطع صادرات نفت ايران به شش کشور اروپايی قطعی شد، فارس

خبرگزاری فارس: يک مقام آگاه در گفتگو با فارس با رد خبر بسنده کردن ايران به اولتيماتوم ، اعلام کرد شيرهای نفت ايران به روی ۶ کشور اروپايی بسته شد .

به گزارش خبرگزاری فارس يک مقام آگاه در گفتگو با خبرنگار سياسی ما برخی اظهارنظرها درخصوص اولتيماتوم به برخی کشورهای اروپايی را رد و موضع مقتدرانه جمهوری اسلامی در قطع صادرات نفت به ۶ کشور اروپايی را تأييد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابراين گزارش صبح امروز در واکنش به تحريمهای اتحاديه اروپا عليه کشورمان سفرای ايتاليا، اسپانيا، فرانسه، يونان، پرتغال و هلند در تهران به وزارت خارجه احضار شدند و در اين جلسه پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی به مصوبه سياسی اتحاديه اروپا به اطلاع نمايندگان اين کشورهای اروپايی رسيد.

گفتنی است پس از انتشار اين خبر برخی منابع اقدام وزارت امور خارجه را صرفاً "اولتيماتوم" دانسته و نه قطع کامل صادرات را به آينده موکول کردند.خبرگزاری رويترز پس از انتشار خبر قطع صادرات نفت ايران به ۶ کشور اروپا مدعی شد که وزارت نفت ايران خبر صبح امروز خود مبنی بر توقف صادارت نفت به کشورهای اروپايی را تکذيب کرده است.

اين گزارش می افزايد با توجه به اعلام موضع صريح جمهوری اسلامی درخصوص قطع صادرات نفت ايران و همچنين باتوجه به دستاوردهايی هسته ای رونمايی شده و انتشار خبر دستيابی دانشمندان ايران به فناوری توليد اورانيوم ۲۰ درصد،ساخت سانتريفيوژهای پيشرفته،ساخت انواع مجتمع‌های سوخت و ساير موفقيتهای به دست آمده در عرصه انرژی اتمی،جمهوری اسلامی اکنون و در اين فضا و باتوجه به پارامترهای جديد که به طور قطع شرايط هرگونه مذاکره ای را تحت تأثير قرار ميدهد، آمادگی کامل خود را همانگونه که در نامه ی دبير شورای عالی امنيت ملی ايران به کاترين اشتون آمده بود،برای گفتگو با گروه ۵+۱ اعلام ميکند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016