یکشنبه 7 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اصغر فرهادی برنده جایزه فیلم های مستقل آمریکا شد، بی بی سی

اصغر فرهادی جایزه بهترین فیلم خارجی جشنواره فیلم های مستقل آمریکا را به خاطر فیلم جدایی نادر از سیمین از آن خود کرد.

برخی منتقدان می گویند این جایزه که به جایزه اسپیریت شهره است می تواند شانس اصغر فرهادی را برای کسب جایزه اسکار که روز یکشنبه برگزار می شود، بیشتر کند.

ژان دو ژاردن و کریستوفر پلامر هنرپیشه های دو فیلم "آرتیست" و و"تازه کارها" نیز به ترتیب جایزه بهترین هنرپیشه مرد، و بهترین هنرپیشه نقش دوم را از آن خود کردند.

به گزارش بهمن کلباسى که در محل مراسم حضور داشت اصغر فرهادى فیلم هاى مستقل را بسیار پر اهمیت خواند و از هیات داوران تشکر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مراسم بهترین هاى سینماى مستقل هر سال یک روز پیش از مراسم اسکار برگزار میشود.

در میان نامزدهای اسکار برای بازیگری احتمال می رود کریستوفر پلامر ۸۲ ساله مسن ترین هنرپیشه ای شود که جایزه اسکار را در تاریخ این مراسم از آن خود کرده است.

فیلم آرتیست با شرکت ژان دوژاردن در مراسم سینمایی سزار فرانسه نیز ۶ جایزه را از آن خود کرد و هنرپیشه نقش اول آن که از فرانسه عازم لوس آنجلس برای شرکت در مراسم اسکار بود، نتوانست جایزه اسپیریت خود را شخصا دریافت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016