دوشنبه 8 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار جزايری: ساکتين و مرددين فتنه ۸۸ صلاحيت حضور در مجلس را ندارند، فارس

خبرگزاری فارس: معاون ستادکل نيروهای مسلح گفت: "نه" بزرگ ملت به دو طيف "فتنه" و "انحراف" در جريان گزينش نمايندگان اصلح برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بيانگر هوشمندی جامعه ايران اسلامی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار سيدمسعود جزايری معاون فرهنگی و تبليغات دفاعی ستادکل نيروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، با بيان اينکه "نه" بزرگ ملت به دو طيف "فتنه" و "انحراف" در جريان گزينش نمايندگان اصلح برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بيانگر هوشمندی جامعه ايران اسلامی است، گفت: همه کسانی که در جايگاه رهبری، مديريت، خط دهی،‌ تشويق و ترغيب و همراهی قضايای فتنه ۸۸ حضور داشته‌اند و يا نسبت به اين ظلم بزرگ در مورد انقلاب، سکوت کردند و يا آنان که با ترديد به اين صحنه ضدانقلابی نگريستند و از کنار آن گذشتند، هيچ کدام صلاحيت تکيه زدن بر نمايندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را ندارند.

معاون ستاد کل نيروهای مسلح افزود: حضور آگاهانه مردم در عرصه‌های انقلاب سبب می‌شود دشمن نتواند فرصت‌ها را به تهديد تبديل کند، يکی از تلاش‌های دشمن در جنگ نرم آن است که آرامش روحی و حس افتخار حضور در صحنه‌های مشارکتی را از شهروندان سلب نمايد، ليکن برآوردها نشان می‌دهد که شعور و آگاهی مردم بر عمليات روانی آمريکايی‌ها و صهيونيست‌ها فائق خواهد آمد.

جزايری در ادامه اظهار داشت: يکی از شاخص‌های نماينده اصلح آن است که نه تنها درون طيف فتنه و انحراف قرار نداشته باشد، بلکه نزديک به اين دو طيف نيز نباشد.

وی ادامه داد: اهميت برخی مسئوليت‌ها در نظام اسلامی از جمله نمايندگی‌ مجلس به گونه‌ای است که چاره‌ای جز لحاظ کردن اينگونه حساسيت‌ها در انتخابات افراد نمی‌باشد و لزوما بايستی افراد با بصيرت بالا، دارای تعهد قلبی و عملی به انقلاب اسلامی و اصول و ارزش‌های آن و پاکدست مورد گزينش واقع شوند.

جزايری در پايان يکی ديگر از شاخص‌های نماينده اصلح را ستيزه‌جو بودن نسبت به دشمن،‌ حاکمان آمريکا، صهيونيزم جهانی و همراهان آنان دانست و تاکيد کرد: نماينده اصلح بايد درک روشنی از صحنه کنونی جنگی کشور يعنی جنگ نرم و جنگ فرهنگی دشمنان داشته باشد و پوشيدن لباس سربازی اين جبهه بزرگ را برخود فرض کرده باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016