سه شنبه 16 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله لباس شخصی ها به اتاق عيسی سحر خيز در بيمارستان، جرس

جـــرس: بعد از ظهر دوشنبه عده‌ای لباس شخصی به اتاق عيسی سحرخيز زندانی سياسی که در بيمارستان قلب شريعتی تهران بستری است، حمله کرده و ضمن توهين به ايشان و همسرشان به ضرب و شتم و ايجاد مزاحمت برای ملاقات کنندگان ايشان و ديگر بيماران پرداختند.

بنا به گزارش های رسيده به جرس، اين حمله به وخيم‌تر شدن حال اين زندانی و همسر ايشان منجر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين خانواده عيسی سحرخيزدر رابطه با خبر ويژه امروز کيهان به نقل از فردی به نام «سوسن سيروسی » گفته اند مطالب مندرج و منتشر در خصوص وضعيت وی نادرست بوده و ناشی از کم‌اطلاعی فرد نامبرده می باشد که می‌تواند از همکاران روزنامه کيهان يا سربازان گمنام امام زمان باشد.

به گفته خانواده اين زندانی سياسی، ماموران در چند روز اول هر دوبار بستری شدن عيسی سحرخيز در بيمارستان امام خمينی و مرکز قلب تهران، دست و پای ايشان را با دستبند و پابند به تخت بسته بوده‌اند. ايشان می‌افزايند نه تنها در هيچ يک از اين موارد فردی به نام سيروسی به ديدار ايشان نيامده و ملاقات نکرده ، بلکه در روز جمعه ۱۲ بهمن ۹۹ با وجود دستور دادستان تهران، حتی به همسر و دختر سحرخيزنيز اجازه ملاقات با وی را نداده‌اند . به علاوه آن که در اين روز توهين و برخورد نامناسب مسئول حفاظت با کسانی که برای ملاقات آمده بودند و ديگر بيمارانی که از برابر اتاق او عبور می‌کرده‌اند، به گونه‌ای بوده است که موجب اعتراض سحرخيز و برهم خوردن وضعيت عمومی وی شده است به گونه‌ای که کادر پزشکی مجبور شدند به او داروهای آرام‌بخش و کنترل‌کننده فشار خون تزريق کنند و ساعت‌ها زير اکسيژن مراقب وضعيت عمومی او باشند که ضربان قلبش به بالای صد رسيده و فشار خونش حدود ۱۷ بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016