سه شنبه 16 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: همکاری شرکت‌های اروپايی با ايران به رغم تحريم‌ها

خبرگزاری فارس: يک شرکت آلمانی-اتريشی با بی‌اعتنايی به تحريم‌های غرب در پروژه خطوط لوله گازی ايران و پاکستان در زمينه‌های فنی با ايران همکاری می‌کند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهيونيستی جروزالم پست، مهندسين مشاور کمپانی آلمانی‌–‌اتريشی اذعان کردند در پروژه خط لوله ايران و پاکستان اقدام به همکاری‌های فنی ،مشاوره و برنامه‌ريزی می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين شرکت اروپايی با نقض تحريم‌های آمريکا و اتحاديه اروپا به همکاری خود با ايران ادامه می‌دهد.

"‌روديگر اوفون" سخنگوی اين شرکت اروپايی روز دوشنبه به روزنامه جروزالم پست گفت: مهندسين طراح و مشاور در حال همکاری با پروژه خطوط لوله ايران- پاکستان هستند. وی تاکيد کرد اين شرکت در اين پروژه تنها طرف همکار با پاکستان است.

سخنگوی شرکت اروپايی بيان داشت: قرارداد اين شرکت با پروژه در حدود ۱۰ ميليون يورو برآورد می‌شود.

واشنگتن در سال ۲۰۰۹ پاکستان را برای عدم همکاری در خصوص اين پروژه گازی تحت‌فشار گذاشته بود اما اسلام‌اباد با بی‌اعتنايی با درخواست آمريکا با ايران وارد همکاری شد.

سخنگوی اين شرکت اشاره‌ای نکرد که آيا همکاری اين کمپانی آلمانی به تصويب ناظران آلمانی رسيده است يا نه.

همچنين قرار است اين شرکت آلمانی برای پيشبرد پروژه خط لوله گازی ايران‌–پاکستان جديدترين تکنولوژی را در اختيار پاکستان نيز قرار دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016