یکشنبه 21 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با مصوبه مجلس، قراردادهای نفتی باید به تصویب هیئت وزیران برسد، مهر

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی شرایط عمومی قراردادهای نفتی با پیشنهاد وزیر نفت به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، نمایندگان مجلس در ادامه بررسی طرح یک فوریتی وظایف و اختیارات وزارت نفت که تا ماده 6 آن در جلسه علنی روز چهارشنبه مورد بررسی قرار گرفته بود در ماده 7 مقرر کردند شرایط عمومی قراردادهای نفتی با پیشنهاد وزیر نفت به تصویب هیئت وزیران می رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نمایندگان در ماده 8 نیز مقرر کردند بودجه سالانه وزارت نفت متناسب با ساختار تشکیلاتی، وظایف و اختیارات مندرج در این قانون به عنوان دستگاه اجرایی در قانون بودجه سنواتی کل کشور درج می شود.
به گزارش مهر نمایندگان در ماده 9 نیز وزارت نفت را موظف کردند برای دستیابی به اهداف موضوع این قانون نمودار کلان تشکیلاتی خود را تدوین کنند و به تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برسانند.

بر اساس این گزارش طرح یک فوریتی مذکور 17 ماده دارد که نمایندگان هم اکنون ادامه بررسی ماده های باقیمانده را در دستور کار دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016