پنجشنبه 25 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رد اظهارات رئيس جمهور درباره مصوبه مترو از سوی مجمع تشخيص مصلحت نظام، مهر

مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهارات بيان شده توسط رئيس جمهور در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس درباره چگونگی تصويب اعتبارات مترو در اين مجمع را رد کرد .

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجمع تشخيص مصلحت نظام، متن اين جوابيه به شرح ذيل است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از حضور جناب آقای احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی و پاسخ به سؤالات نمايندگان در تاريخ ۲۴/۱۲/۹۰ ايشان در بخشی از سخنان خود در مصوبه مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص پرداخت تسهيلات ارزی به مترو تهران و کلان شهرها، سخنانی خلاف واقع مطرح کرد که لازم است توضيح ذيل به اطلاع رسانه‌های همگانی و افکار عمومی رسانده شود.

در جلسه پاسخ آقای احمدی نژاد به سؤالات نمايندگان محترم مجلس شورای اسلامی ايشان مدعی شد که در جريان تصويب پرداخت تسهيلات ارزی به مترو تهران و کلانشهرها، در پاسخ به اظهار نظر رئيس کل بانک مرکزی در مورد خالی بودن حساب ذخيره ارزی دولت، يکی از اعضای مجمع اظهار داشته است هر چند می‌دانيم موجودی حساب ذخيره ارزی صفر است اتفاقا ما می‌خواهيم تصويب کنيم که اجرا نشود.

بر اساس اسناد صوتی و مکتوب موجود از ريز مذاکرات اين جلسه که نسخه‌ای از آن نيز خدمت رهبری معظم انقلاب تقديم شده است اولا به رغم دعوت قبلی رئيس کل بانک مرکزی در اين جلسه حضور نداشته است. ثانيا انتساب خلاف واقع چنين اظهارنظری اهانت به کل اعضای مجمع به عنوان منصوبين رهبری معظم انقلاب محسوب شده و کاملا تکذيب می‌شود.

مشخص نيست آقای رئيس جمهور که انتظار می‌رود در اظهار نظرات خود مستدل و مستند سخن گفته و شان و شئونات پاسخگويی را حفظ کند بر اساس کدام سند و مدرک چنين ادعای کذبی را مطرح کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016