سه شنبه 1 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گراميداشت سالروز تولد کيانوش آسا توسط جمعی از دانشجويان دانشگاه علم و صنعت، دانشجونيوز

جمعی از هم کلاسی ها و هم دانشگاهيان کيانوش آسا، امروز ٢٩ اسفند، همزمان با سالروز تولد وی (٢٩ اسفند ١٣٦٢) با صعود به يکی از ارتفاعات شمال تهران ياد و خاطره ی اين شهيد راه آزادی را گرامی داشتند.

اين دانشجويان با تهيه کيک تولد و شمع عدد ٢٨، سومين تولد کيانوش پس از فراغش را گرامی داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش دانشجونيوز، در دو سال گذشته نيز مراسم تولد کيانوش آسا از طرف خانواده، دوستان و هم دانشگاهيان وی به طرق مختلف گرامی داشته شده است. از آن جمله برگزاری مراسم تولد در اسفند ٨٨ در پارک شهيد کيانوش آسا توسط دانشجويان سبز دانشگاه علم و صنعت بود که با برخورد نيروی حراست دانشگاه و احضار افراد شرکت کننده به کميته انضباطی همراه بود. سال گذشته نيز دانشجويان با قرار دادن پوستر های کيانوش و روشن کردن شمع و چسباندن برچسب در سطح دانشگاه اين روز را گرامی داشتند.

کيانوش آسا دانشجوی نخبه ی مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی شيمی دانشگاه علم و صنعت بود که در جريان حوادث پس از انتخابات ٢٢ خرداد ٨٨ و در پی شرکت در تظاهرات ميليونی ٢۵ خرداد آن سال، به ضرب دو گلوله جان خود را از دست داد. وی تحصيلات کارشناسی خود را در دانشگاه رازی کرمانشاه گذراند و علاوه بر موفقيت های علمی، عضو گروه کوهنوردی دانشگاه علم و صنعت و همچنين عضو جبهه ی صلح سبز کرمانشاه بوده و به فعاليت های زيست محيطی و بشردوستانه نيز می پرداخت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016