چهارشنبه 9 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايرنا: يک گروه تروريستی در جنوب شرق کشور متلاشی شد

تهران -رزمندگان قرارگاه قدس نيروی زمينی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، يک گروه تروريستی ضد انقلاب را که با نفوذ به خاک کشورمان قصد انجام عمليات تروريستی داشت، متلاشی کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اين گروه تروريستی که طی چند روز گذشته با هدايت سازمان های جاسوسی دشمن و گروهک های تروريستی مورد حمايت استکبار جهانی وارد کشور شده بود ؛ با انجام اقدامات اطلاعاتی ويژه شناسايی شد و طی عمليات تعقيب ، گريز و انهدام در دام رزمندگان جان برکف سپاه پاسداران گرفتار شدند.

در اين عمليات يک نفر از عناصر مزدور اين تيم به هلاکت رسيد، دو نفر بازداشت شدند و مقدارقابل توجهی تجهيزات ارتباطی، مهمات ومواد منفجره از جمله نارنجک و کمربندهای انفجاری از آنان کشف شد.

نيروی زمينی سپاه همچنين اعلام کرد:اين نيرو تلاش همه جانبه و مستمر خود را برای حفظ امنيت پايدار در جنوب شرق کشور و مقابله با هر گونه اقدامی که آرامش مردم و عرصه خدمتگذاری و محروميت زدايی و پيشرفت منطقه را به مخاطره بياندازد ، ادامه خواهد داد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016