پنجشنبه 17 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سايت احمد توکلی هم از وزارت ارشاد تذکر گرفت

کلمه ـ سايت احمد توکلی که می خواست ميزبان سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه باشد با اخطار وزارت ارشاد رو به رو شد.

اين سايت که از کاربرانش خواسته بود سوالات خود را به اين سايت بفرستند

در پی اقدام سايت الف وابسته به احمد توکلی، در خصوص ايجاد امکان ارتباط و پاسخگويی سخنگوی وزارت خارجه آمريکا، روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی طی اطلاعيه ای اقدام اين رسانه را محکوم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سايت الف ظاهرا با تذکر، چند ساعت بعد از فراخوان برای ارسال سوالات برای پاسخگويی سخنگوی فارسی وزارت خارجه امريکا، اين مطلب را حذف کرد.

متن اطلاعيه ارشاد بدين شرح است:

با توجه به اقدام نا متعارف يکی از پايگاههای خبری مبنی بر ايجاد امکان پاسخگويی سخنگوی فارسی زبان وزرات خارجه آمريکا و يکی از افسران اطلاعاتی اين کشور در آن پايگاه، معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد اسلامی، ضمن محکوم خواندن اين اقدام، بار ديگر اصحاب رسانه را به اجتناب از هرگونه همکاری با چهره ها و رسانه های معاند نظام اسلامی فراخوانده و اقدام مذکور را برای بررسی و تصميم گيری در دستور جلسه آينده هيات نظارت بر مطبوعات قرار خواهد داد تا وفق قانون مطبوعات در خصوص آن اتخاد تصميم گردد.

در پايان اميد دارد مجموعه مطبوعات و رسانه های کشور همچنان که در اطلاعيه های قبلی اعلام شده بود، با التزام به مصالح ملی ، موازين ديپلماسی رسانه ای و مرزبندی شفاف با معاندان در توسعه جريان سالم و آگاهی بخش اطلاع رسانی کشور توفيق يابند.

اعلام بررسی اين اقدام در هيات نظارت بر مطبوعات در حالی است که تا کنون اقدامات سايتها در کميته تعيين مصاديق سايتهای غيرمجاز بررسی می شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016