جمعه 18 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروجردي: احتمالا براي برگزاري مذاكرات با ۵+۱ بغداد جايگزين استانبول مي‌شود

به گزارش ایسنا، رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، با اشاره به برگزاري اجلاس به اصطلاح دوستان سوريه در استانبول گفت: ما در مجلس، استانبول را به عنوان ميزبان مذاكرات 1+5 با ايران قبول نداريم و فكر مي‌كنم نظر دولت هم همين باشد؛ بنابراين بايد منتظر باشيم و ببينيم توافق در مورد مكان مذاكرات به چه شكل خواهد بود.

علاءالدين بروجردي، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، هم‌چنين خاطرنشان كرد كه در صورت توافق نهايي احتمال برگزاري مذاكرات با 1+5 در بغداد وجود دارد.

وي افزود: ايران در مذاكرات گذشته بسته پيشنهادي خود را ارائه كرد يعني زنجيره‌اي كه حلقه‌هاي متعددي دارد و يك حلقه از آن، بحث هسته‌يي است. موضوع ديگر هم بحث انرژي است كه براي اروپايي‌ها و 1+5 بسيار مهم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي بحران‌هاي منطقه‌اي، تروريسم و موادمخدر را از جمله ديگر محورهاي احتمالي مذاكرات ايران با 1+5 دانست.

بروجردي با تاكيد بر اين‌كه اجلاس آينده روي مساله هسته‌يي ايران متمركز نخواهد بود، تصريح كرد: ما نقطه نظرات خود را در ارتباط با خلع سلاح جهاني هسته‌يي مطرح مي‌كنيم و بر اين معنا مصر هستيم. ما پيشنهاددهنده خاورميانه‌ي بدون سلاح هسته‌يي هستيم، بنابراين موضوع هسته‌يي به عنوان يك حلقه از زنجيره مجموعه مسائل قابل بحث است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016