سه شنبه 22 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن رضايی: وزارت کشور بايد به کارگران مجوز راهپيمايی بدهد

در کشور ما انجام راهپيمايی مسالمت آميز کارگران در روز ۱۱ ارديبهشت مانعی ندارد، وزارت کشور نيز مجوز برگزاری اين کار را می‌دهد.‌


ايلنا: دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: وزارت کشور بايد به کارگران مجوز راهپيمايی بدهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، محسن رضايی در حاشيه مراسم افتتاحيه پژوهشکده دين و سياست در قم، در پاسخ به اين سوال که آيا وجود موانع برای برگزاری راهپيمايی مسالمت آميز کارگران در روز ۱۱ ارديبهشت روز جهانی کارگر صحيح است يا خير؟ گفت: در کشور ما انجام اين نوع کار‌ها مانعی ندارد، وزارت کشور نيز مجوز برگزاری اين کار را ‌می‌دهد و بايد بدهد.

وی افزود: بايد اقشار مختلف بتوانند به بيان مطالبات خود پرداخته تا نشاط سياسی و اجتماعی درجامعه حاکم شود.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص هجمه‌ای اخير بر عليه آيت الله‌ هاشمی رفسنجانی گفت: ايشان چند ماه پيش خاطره‌ای را بيان کردند و چيز خاصی نبوده است.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا کانديدای رياست جمهوری آينده خواهيد شد؟گفت: تصميمی برای کانديداتوری ندارم.

رضايی درباره انتصاب مرتضوی به رياست سازمان تامين اجتماعی با وجود حکم تعليق وی با شکايت خانواده کامرانی نيز گفت: اين مساله را بايد خود دولت و مجلس حل کنند، امسال سال مهمی است که دولت و مجلس بايد بيش از هر سال وحدت داشته باشند.

وی افزود: راههای قانونی برای ايجاد تعاملات وجود دارد و بايد از‌‌ همان طريق قانونی مسايل حل و فصل شود. دليلی ندارد يک مساله که ‌می‌تواند از راههای قانونی حل شود تبديل به يک منازعه سياسی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016