یکشنبه 27 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دلار در پايين ترين سطح ۷۰ روزگذشته، سکه به قيمت ۲۶ دی ماه بازگشت


خبرآنلاين ـ بازار مالی - سير نزولی قيمت ها در بازار آزاد ارز و سکه بعداز ظهر امروز هم ادامه يافت.

پس از انتشار گزارش "بازارها در شوک نتايج نشست استانبول" که صبح امروز از سوی خبرآنلاين منتشر شد، قيمت دلار آمريکا در بازار آزاد ارز تهران تا لحظه مخابره خبر به روند کاهشی خود ادامه داده و نرخ فروش ۱۷۸۸ تومان نيز برای اين ارز معتبر ثبت شده است. بدين ترتيب قيمت آزاد دلار به سطح خود در پايان معاملات روز شانزدهم بهمن ماه گذشته رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در حال حاضر هر يورو هم ۲۴۰۲ تومان فروخته می شود. بهای پوند انگليس نيز ۲۹۶۵ تومان رسيد. هر درهم امارات هم در برابر۴۹۹ تومان مبادله می شود.


طی داد و ستدهای صبح امروز دلار تا ۱۸۵۶ تومان، يورو تا ۲۴۶۰ تومان، پوند تا ۳هزارتومان و هر درهم تا ۵۱۲ تومان کاهش يافته بودند.

با وجود تعطيلی بازارجهانی طلا و ثبات قيمت هر اونس طلا در رقم ۱۶۵۹ دلار و ۵۰ سنت، بازار سکه و طلای داخلی نيز تحت تاثير جو روانی مثبت ناشی از برگزاری دور اول نشست های هسته ای ايران و غرب همچنان شاهد افت قيمت ها هستند.

در بازار طلا و سکه هم هر قطعه تمام سکه طرح جديد به پايين تر از ۷۰۰ هزار تومان رسيد. در حال حاضر هر قطعه از اين نوع سکه ۶۹۰ هزارتومان معامله می شود. قيمتی که از بيست و ششم دی ماه گذشته تاکنون بی سابقه بوده است.

نيم سکه و ربع سکه هم به ترتيب ۳۴۸ و ۱۷۶ هزارتومان داد و ستد می شود. قيمت هر قطعه تمام سکه طرح قديم هم به ۷۰ هزارتومان تنزل کرد.

بهای هر گرم طلای ۱۸ عيار هم به ۷۰ هزارتومان رسيد.


گفتنی است، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جديد امروز صبح ۷۲۰ هزارتومان، سکه طرح قديم ۷۲۸ هزار تومان، نيم سکه ۳۶۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۸۳ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عيار ۷۳ هزار تومان به فروش رسيده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016