سه شنبه 29 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: مرتضوی به سازمان تأمين اجتماعی نرفت

خبرگزاری فارس: يک منبع آگاه در تأمين اجتماعی گفت: با قطعيت استعفای مرتضوی، به‌زودی سرپرست سازمان تأمين اجتماعی مشخص می‌شود.

يک منبع آگاه در تأمين اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: هر چند استعفای مرتضوی پذيرفته نشده است ولی وی همچنان تأکيد بر استعفا دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين مقام مطلع بيان کرد: جريان انحرافی به رئيس جمهور فشار می‌آورد که اگر مرتضوی استعفايش را پس نگيرد، رئيس جمهور وی را از ستاد مبارزه با قاچاق کالا هم برکنار کند. اما از تصميم بعدی رئيس جمهور اطلاعی در دست نيست.

وی ادامه داد: مرتضوی با علم بر اين موضوع (فشار جريان انحرافی)باز هم در استعفای خود جدی است.

اين مقام مطلع درباره آخرين وضعيت صندوق تأمين اجتماعی که ۳۲ ميليون نفر جمعيت دارد اظهار داشت: اوضاع تأمين اجتماعی در حالت ابهام است.

وی با اشاره به اينکه امروز مرتضوی به تأمين اجتماعی نرفت، ادامه داد: وضعيت تأمين اجتماعی حداکثر تا دو روز آينده با دستور رئيس جمهور مشخص می‌شود.

به گفته اين مقام مطلع مرتضوی بر اساس قول شرفی که داده بود، حکميت حداد‌عادل و توکلی را پذيرفته و ترديدی از استعفا از خود نشان نداده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016