سه شنبه 29 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وضع سلامتی شهروندان آزاد شده روسيه در ايران هنوز رضايت بخش نيست

مسکو، ۲۹ فروردين، خبرگزاری «ريا نووستی» - وضع سلامتی دو شهروند روسيه که روز ۱۵ آوريل در تهران از زندان آزاد شدند، هنوز رضايت بخش نيست. اين مطلب را "تيمور آختارييف" وابسته مطبوعاتی سفارت روسيه در پايتخت ايران از طريق تلفن به خبرگزاری «ريا نووستی» اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عده ای از کارمندان شرکت اکتشافی "زر کوه"، شرکت مختلط قزاقستان و ايران و از جمله "کايسين" و "روماننکو" دو تبعه روسيه روز ۵ آوريل در تهران بازداشت شدند. سفارت روسيه در ايران به همراه سفارت قزاقستان تدابير فوری را در جهت مشخص کردن محل اقامت بازداشت شدگان و معلوم کردن علت بازداشت آنها و نيز برای سازماندهی ديدار آنها با نمايندگان کنسولگری اتخاذ نمودند و اتباع روسيه روز ۱۵ آوريل آزاد شدند. به بازداشت شدگان اتهامات مشخصی اقامه نشده و هم چنين دليل بازداشت آنها ذکر نگرديده است. طرف روسی اعلام کرده که در انتظار "توضيحات کامل" از ايران است.

تيمور آختارييف وابسته مطبوعاتی سفارت روسيه گفت: "ديروز پزشک آنها را معاينه کرد. فشار خون هر دو شهروند روسيه بالا است و داروهای لازم به هر دوی آنها داده شده است". آختارييف خاطرنشان کرد کايسين مبتلا به مرض قند است.

وابسته مطبوعاتی سفارت روسيه افزود: "وضع روانی عمومی آنها رضايت بخش نيست".

وی گفت ديپلمات ها تلاش می کنند اشيای شخصی و مدارک آنها را بازگردانند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016