سه شنبه 29 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات: جزئيات جديد از اهداف تيم ترور، شناسايی پايگاه جاسوسی در اقليم همجوار

خبرگزاری فارس:از جمله ماموريت‌های بازداشت شدگان، شناسايی و ترور يکی از متخصصان کشورمان بوده است که کليه عناصر مرتبط با اين ماموريت تروريستی دستگير شده و تمامی تجهيزات همراه آنها کشف و ضبط گرديده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت اطلاعات در خصوص شناسايی و دستگيری تروريست‌های وابسته به رژيم صهيونيستی اطلاعيه‌ ديگری صادر کرد که متن کامل آن در ذيل آمده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به دنبال اطلاعيه مورخ ۲۲/۱/۱۳۹۱ اين وزارت خانه در خصوص بازداشت تعدادی از جاسوسان و تروريست‌های وابسته به رژيم اشغالگر قدس، بخش ديگری از اطلاعات تکميلی را به استحضار ملت شريف ايران می‌رساند:

۱- در اين راستا تاکنون بيش از ۱۵ نفر از عوامل عملياتی و پشتيبانی اعم از دارندگان شناسنامه ايرانی و اتباع بيگانه دستگير شده‌اند.

۲- تعدادی از تروريست‌ها با مشاهده اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) بر بسياری از جزئيات سناريوی طراحی شده توسط موساد، لب به سخن گشوده و ضمن اعتراف صريح پيرامون ماموريت‌های که به عهده آنها گذاشته شده، ابعاد ديگری از ماموريت‌ شيطانی خود را بازگو نموده‌اند.

۳- از جمله ماموريت‌هايی که بازداشت شدگان به عهده داشته‌اند، شناسايی و ترور يکی از متخصصان کشورمان بوده است که با عنايت‌ الهی کليه عناصر مرتبط با اين ماموريت تروريستی دستگير شده و تمامی تجهيزات همراه آنها کشف و ضبط گرديده است.

۴- بمب گذاری در برخی تاسيسات زير بنايی کشور، ماموريت‌ ديگر تعدادی از بازداشت شدگان بوده است که ضمن شناسايی و دستگيری هسته‌‌های عملياتی آنان، محموله‌های آماده انفجار که در پوشش ابزار آلات فنی و به شکل کاملا حرفه‌ای ساخته شده، کشف و ضبط گرديده و دستگاه‌های ذی ربط نيز در جريان مقاصد شوم دشمن صهيونيستی قرار داشته‌اند.

۵- از ديگر اطلاعات واصله، آگاهی يافتن از قصد دشمن برای انجام يکی از عمليات‌های تروريستی مورد نظر، در روز ۲۱ بهمن ماه سال گذشته بوده است.

انتخاب چنين روزی که بيانگر عمق دشمنی و رذالت رژيم منفور صهيونيستی نسبت به ملت شريف ايران است، در چهارچوب يک پروژه عمليات روانی و به منظور تحت الشعاع قرار دادن يوم الله ۲۲ بهمن و راهپيمايی‌های سراسری و با شکوه ملت سرافراز ايران صورت گرفته بود.

۶- در خلال جمع آوری‌های گسترده اطلاعاتی که منجر به شناسايی تيم‌های تروريستی وابسته به رژيم صهيونيستی گرديد، اطلاعات موثقی به دست آمد که دلالت بر بهره برداری نامشروع و گسترده رژيم متجاوز صهيونيست از امکانات، تسهيلات، پوشش ها و نمايندگی های ديپلماتيک مستقر در خاک تعدادی از کشورهای غربی پر مدعا می‌باشد. مستندات رسوايی مدعيان دروغين حفظ امنيت بين المللی و حقوق بشر که در واقع حاميان اصلی تروريزم بين المللی هستند، پس از رفع محذورهای امنيتی و حفاظتی افشاء خواهد گرديد.

همچنين يک پايگاه جاسوسی عملياتی در يک اقليم همجوار شناسايی و مستند سازی گرديده است. استقرار پر حجم سرويس موساد و بهره برداری مستقيم از آن منطقه عليه اتباع، امنيت و منافع جمهوری اسلامی ايران، از مجاری ذيربط پيگيری خواهد شد.

سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تجديد عهد با آرمان‌های مقدس شهيدان انقلاب اسلامی و به ويژه دانشمندان شهيد عرصه‌ علم و تکنولوژی کشورمان، از ملت شريف ايران مصرانه استدعا دارند در دعاهای خويش، فرزندان مجاهد، گمنام و خاموش خود را همواره مورد عنايت قرار دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016