دوشنبه 4 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو شورای ملی سوريه: سپاه قدس برای کمک به رژيم اسد هزاران نفر را در عراق آموزش می دهد

دبی- العربيه. نت فارسی - عبدالاله بن ثامر الملحم عضو شورای ملی سوريه روز يکشنبه ۲۲ - ۴ – ۲۰۱۲ اعلام کرد سپاه قدس در حال حاضر حدود ۱۰۰ هزار نفر را برای نبرد خيابانی و جنگ چريکی در عراق آموزش می دهد تا برای کمک به رژيم اسد به سوريه اعزام شوند.

الملحم در گفتگو با روزنامه سعودی " الشرق " تاکيد کرد برخی از شبه نظاميان نزديک به " حزب الله عراق " که عيسی السيد جعفر رياست آن را برعهده دارد اطلاعاتی در مورد پايگاه های آموزش اين نيروها در اختيار شورای ملی سوريه گذاشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او افزود :" آموزش شبه نظاميان از اوايل سال جديد به شکل منظم در جريان است و اين نيروها در استان های ميسان ، ديوانيه ، سماوه و کوت آموزش می بينند."

عضو شورای ملی تاکيد کرد " به دليل اينکه پراکندگی جمعيت در روستاها و شهرهای سوريه فشرده است اين نيروها برای جنگ خيابانی و چريکی آموزش می بينند."

عبدالاله الملحم تاکيد کرد سپاه قدس عضوگيری و آموزش اين نيروها را تامين مالی می کند و تاکنون هزاران نفر از شهرهای مختلف عراق برای پيوستن به آنها ثبت نام کردند.

الملحم تاکيد کرد اغلب کسانی که تحت آموزش قرار می گيرند از اعضای تشکل های شيعيان عراق از جمله ارتش مهدی وابسته به مقتدی صدر ، حزب الله عراق ، جنبش رساليون ، سازمان بدر و سربازان امام هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016