دوشنبه 11 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش لاريجانی به اظهارات احمدی‌نژاد: مجلس مرجع رفع ابهام از قانون است

خبرگزاری مهر ـ رئيس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات ديروز رئيس جمهور درباره حق مجريان در اجرای تفسير خود از قوانين گفت:‌ مشکل در تفسير قانون نيست مشکل در اجراست، برخی بخش‌ها می‌خواهند قانون را دور بزنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی لاريجانی رئيس مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه در حاشيه نشست دومين مجمع عمومی آسيا- اقيانوسيه در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص اظهارات رئيس جمهور مبنی بر اينکه نظارت به معنای تفسير ناظر از قانون نيست و مجری براساس تفسير خودش از قانون عمل می کند، گفت: من فکر نمی‌کنم مشکل در تفسير قانون باشد، قوانين شفاف است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اگر ابهامی وجود داشته باشد بايد از مجلس سوال و تصحيح شود.

نماينده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکيد کرد: گاهی برخی بخش‌ها می‌خواهند قانون را دور بزنند. مشکل ناظران مثل ديوان محاسبات اين است که تخلف صورت گرفته بر سر تفسير نيست.

وی افزود: زمانی که رديف‌های بودجه در محل ديگری غير از محل قانونی‌اش هزينه می شود ديوان محاسبات موظف است تخلف را گزارش دهد.

لاريجانی تصريح کرد: در مورد هدفمندی يارانه‌ها در قانون قيد شده بود جز از طريق تعديل قيمت حامل‌های انرژی از هيچ منبع ديگری نبايد وجهی اخذ شود، دراين قسمت قانون صريح و شفاف است و تفسيری هم ندارد.

رئيس مجلس تاکيد کرد: بنابراين اگر از جای ديگری اخذ شود تخلف است و ديوان محاسبات بايد گزارش دهد. فکر نمی‌کنم مشکل بر سر تفسير قانون باشد. مشکل اجرای قانون است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016