جمعه 15 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر توسلی: به من گفتند پرونده همسرم "دست بالاتری هاست"

خانواده محمد توسلی، رئیس دفتر سیاسی نهضت آزادی ایران، بار دیگر از وضیعت این زندانی سیاسی در بند ۲۰۹ زندان اوین به شدت اظهار نگرانی کردند.

به گزارش ندای آزادی، خانم یزدی مهندس توسلی با بیان اینکه روز پنج شنبه هفته گذشته با آقای توسلی ملاقات داشته است از وضعیت سلامت و بلاتکلیفی وی در بند ۲۰۹ اظهار نگرانی کرد.

خانم یزدی با اشاره به مشکل چشم، کاهش وزن و درد در ناحیه سینه محمد توسلی گفت : با توجه به سن محمد توسلی (۷۴ سال) و علیرغم بازداشت وی نزدیک به ۷ ماه، ادامه نگه داری او در بند ۲۰۹ غیر قانونی است.

همسر این عضو ارشد نهضت آزادی ایران با بیان اینکه نامه نگاری هایی با رئیس قوه قضائیه و وزیر اطلاعات صورت گرفته، به عدم دریافت پاسخ از سوی این مسئولان اشاره کرد و افزود: پاسخی به ما نمی دهند و تنها به این جمله اکتفا می کنند که "دست ما نیست، دست بالاتر هاست". خانم یزدی می گوید ما نمیدانیم این "بالاترها" چه کسانی هستند و چرا قانون اجرا نمی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همسر این زندانی سیاسی با اشاره به تودیع وثیقه تعیین شده می گوید: علیرغم اینکه وثیقه را تودیع کرده ایم اما نه تنها وی را آزاد نمی کنند بلکه همچنان از انتقال مهندس توسلی به بند عمومی خودداری می شود. وی با اشاره به حکم سال۱۳۸۰ توسلی ادامه می دهد که این حکم بنا به قانون مشمول مرور زمان شده است و اگر حکم جدیدی برای مهندس توسلی صادر شده است چرا با گذشت ماه ها از بازداشت به بند عمومی منتقل نمی شود.

خانم یزدی ضمن اشاره به بیماری چشم آقای توسلی گفت : پزشکان زندان اوین انجام عمل جراحی بروی چشم مهندس توسلی را در حال حاضر غیر ضروری و زود تشخیص داده اند.

مهندس محمد توسلی، رئیس دفتر سیاسی نهضت آزادی ایران و اولین شهردار تهران بعد از پیروزی انقلاب ۱۲ آبان سال ۹۰ در تهران و در ارتباط با نامهٔ ۱۴۳ فعال سیاسی و اجتماعی به محمد خاتمی در خصوص انتخابات مجلس بازداشت شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016