چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری مدير وبلاگی که عليه مسئولان می نوشت


رييس پليس فتای گيلان از شناسايی و دستگيری مدير وبلاگی که با نشر اکاذيب عليه مسئولان، قصد تشويش اذهان عمومی در فضای مجازی را داشت، خبرداد.

سرهنگ ايرج محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر گفت: کارشناسان پليس فتا در رصد فضای مجازی، وبلاگی را شناسايی کردند که با انتشار اکاذيب عليه مسئولان، قصد تشويش اذهان عمومی در فضای مجازی را داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات استان گيلان افزود: با شناسايی اين وبلاگ، تلاش برای احراز هويت واقعی عامل اصلی اين اقدام به صورت ويژه در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت که در بررسی‌ها، عامل اصلی و مدير متخلف وبلاگ اينترنتی در رشت شناسايی و با هماهنگی قضايی متهم دستگير و برای تحقيقات بيشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

محمدخانی ادامه داد: متهم در بازجويی‌های پليس ابتدا منکر کليه اتهامات وارده شد اما در بازجويی‌های فنی و در برابر شواهد ارائه شده به ناچار لب به سخن گشود و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

وی با بيان اينکه تشويش اذهان عمومی و انتشار اکاذيب عليه مقامات، نهادها و سازمان‌های دولتی در فضای مجازی، جرم تلقی شده و قانون‌گذار برای مرتکبان اين گونه از جرايم مجازات حبس و جزای نقدی تعيين کرده، اظهارداشت: متهم با تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل دادسرا شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016