چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار مهدی کروبی با خانواده؛ همزمان با يک سالگی "حبس انفرادی"

سحام نيوز: مهدی کروبی با خانواده خود ديدار کرد. به گزارش سحام،به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه (س) آقای کروبی به همراه ماموران امنيتی برای ساعاتی به منزل شخصی خود در جماران برده شد و توانست در اين ديدار با همسر و فرزندان خود ملاقات داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در راستای اطلاع رسانی صحيح و شفاف در خصوص وضعيت آقای کروبی؛ سحام نيوز مطلع گرديده است که ايشان بعد از مدت زمان نزديک به ۴۴۰ روز محروميت از حقوق اوليه يک زندانی؛ اخيرا پنجره های مکان حبس ايشان، جهت دسترسی به هوای آزاد؛ و قفل درب آپارتمان، برای قدم زدن در پارکينگ ساختمان گشوده شده است.

مهدی کروبی همچنان در اين ساختمان مسکونی به همراه و زير نظر ماموران امنيتی در حبس قرار دارد.
با توجه به حبس انفرادی آقای کروبی در مکانی غير از منزل مسکونی ايشان؛ که همواره موجب نگرانی خانواده در باب سلامتی ايشان بوده است، اخيرا مقرر گرديده که خانم کروبی، می تواند هفته ای دو بار به ملاقات همسر خود برود.

مهدی کروبی اکنون بيش از يکسال است که به صورت انفرادی و جدا از همسر خود، در حبس خانگی قرار دارد.

اواخر سال گذشته و همزمان با انتخابات مجلس نهم، خانم کروبی از “بيش از سه ماه بی خبری” و اعلام نگرانی از وضعيت همسر خود خبر داده بود.

خانواده کروبی بر اين باور و اميدوارند که در صورت اصرار مقامات بر تداوم “حبس غير قانونی” رهبران جنبش؛ آقای کروبی هم، بتواند در آينده ای نزديک، دوران حبس خود را در منزل شخصی و در کنار همسرش بگذراند.

ليکن همچنان و نيز طی سال گذشته، اين درخواست خانواده کروبی با مخالفت مقامات روبرو گرديده است. عليرغم ادعاهای مقامات جمهوری اسلامی؛ که همواره گفتند رهبران در منزل خود حصر هستند، آقای کروبی نه تنها در منزل شخصی خود نيست، بلکه از حقوق اوليه يک متهم يا يک زندانی، نيز محروم بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016