پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتشار کتاب "بازرگان، اسوه صداقت و تقوا" همزمان با ۵۱مين سالگرد تاسيس نهضت آزادی ايران‎

ميزان: کتاب «بازرگان، اسوه صداقت و تقوا»، همانگونه که مولف محترم در مقدمه آن آورده است مجموعه سخنرانی‌ها و مقالات ايشان در باره شادروان مهندس بازرگان می‌باشد. اين مجموعه در سال ۱۳۸۵ توسط انتشارات قلم برای صدور مجوز چاپ به وزارت ارشاد تحويل داده شد. وزارت ارشاد حاضر به صدور مجوز چاپ نگرديد و برغم مراجعات و درخواست‌های مکرر شرکت قلم، هيچگونه توضيحی پيرامون علل عدم صدور مجوزارائه داده نشد و تنها عنوان گرديد که اين کتاب قابل چاپ نيست. مولف محترم بالاجبار به دادگاه شکايت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما وزارت ارشاد نه در دادگاه حاضر شد و نه در باره دلايل عدم صدور مجوز چاپ به دادگاه توضيحی داد. سرپيچی و تمرد کامل. آقای رئيس جمهورايران در يکی از سخنرانی‌هايشان ادعا کرد که ايران آزاد‌ترين کشور جهان است. اين سخن به يک معنا درست است. دولت ايران از نظر آزادی عمل در دنيا بی‌نظير است. هرکاری دلش بخواهد، فارغ از هرنوع قانونی، خواه قانون اساسی و خواه قوانين موضوعه، انجام می‌دهد و به هيچکس هم پاسخگو نيست.

از آنجا که وزير ارشاد آخرين نامه فرستاده شده را نيز بی‌پاسخ گذاشتند و با توجه به رفتار غير قانونی وزارت ارشاد، همانگونه که در نامه مورخ ۱/۲/۹۲ نوشته شده است، اين کتاب برای استفاده همگان و همزمان با ۵۱مين سالگرد تاسيس نهضت آزادی ايران در فضای مجازی منتشر می‌شود.

جهت دانلود کتاب «بازرگان، اسوه صداقت و تقوا» به اينجا مراجعه کنيد.
https://rapidshare.com/files/695953094/bazargan_osveye_taghva_va_sedaghat_entesharate_GHALAM_1390.pdf


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016