چهارشنبه 3 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهار تن از دانشجويان دانشگاه مازندران بازداشت شدند

دانشجونيوز ـ در پی تجمع صنفی دانشجويان دانشگاه مازندران در اعتراض به اهمال مسئولين دانشگاه و درگذشت منصور فيروزی، دانشجوی کار‌شناسی ارشد، چهار تن از دانشجويان اين دانشگاه بازداشت شدند.

به گزارش دانشجونيوز، ابولفضل گرمابی، راستين اعلمی، پوريا خالقی و مبين رستميان دانشجويان بازداشتی می‌باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش منابع دانشجويی در بابلسر در اواخر هفتهٔ گذشته، منصور فيروزی دانشجوی کار‌شناسی ارشد دانشگاه مازندران، که ساکن خوابگاه نيز بوده دچار تشنج می‌شود. اما با وجود اطلاع رسانی سريع دوستان وی به بيمارستان دانشگاه، از اقدام سريع برای بهبود حال وی خودداری می‌شود و مقامات مسئول حال وی را رضايت بخش توصيف می‌کنند.

اين دانشجوی کار‌شناسی ارشد دانشگاه مازندران شنبه بعدازظهر در ميان بهت و حيرت دوستان وخانواده‌اش درگذشت و بسياری از دانشجويان ساکن خوابگاه مسئولين دانشگاه را در اين اتفاق مقصر می‌دانند.

به همين منظور امروز دوم خرداد، تجمعی در مقابل دانشکدهٔ انسانی در اعتراض به کوتاهی مسئولين دانشگاه برگزار شد و تا اين لحظه چهار تن از دانشجويان به نام‌های ابولفضل گرمابی، راستين اعلمی، پوريا خالقی و مبين رستميان بازداشت شده‌اند.

قابل ذکر است بيش از پنج نفر از دانشجويان دانشگاه مازندران روز گذشته به دانشگاه ممنوع الورود شده و چندين نفر نيز به حراست و نهادهای امنيتی احضار شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016