پنجشنبه 4 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين رونقی ملکی دست به اعتصاب غذا زد

خبرگزاری هرانا - حسين رونقی ملکی زندانی بيمار محبوس در زندان اوين به دليل عدم رسيدگی پزشکی و از کار افتادن يکی از کليه های وی و عدم انتقال اين زندانی سياسی به بيمارستان خارج از زندان دست به اعتصاب غذا زده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، روز گذشته حسين رونقی ملکی زندانی سياسی محبوس در زندان اوين در تماس تلفنی با خانواده خود اعلام نمود که دست به اعتصاب غذا زده است. اين در حالی است که اين وبلاگ نويس روز شنبه سی خرداد ماه دچار تشنج شديد شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پزشکان ارولوژ می‌گويند براساس سيتی اسکن جديدی که از کليه‌های حسين رونقی ملکی در اختيار دارند کليه چپ اين وی کاملا از کار افتاده است و بايد تخليه شود.

بنا به اظهار نظر پزشکانی که موفق به رويت اين عکس سيتی اسکن شده‌اند وضعيت کليه راست حسين رونقی ملکی اصلا رضايت بخش نيست و در صورتی که بزودی تحت عمل جراحی قرار نگيرد از کار خواهد افتاد.

پيش‌تر جراح رونقی اعلام کرده بود وی به علت عمل جراحی پليوپلاستی faild نيازمند عمل جراحی مجدد است. او در معاينات اخير خود عنوان کرده است که معالجه و درمان دير هنگام وی باعث از بين رفتن کليه‌هايش خواهد شد و احتمالا کليه وی بايد خارج شود.

لازم به ذکر است مسئولين زندان اوين هر روزه جهت کاهش درد اين زندانی سياسی به طور غير اصولی از مسکن ها و تزريق "مرفين" که باعث سنگ کيسه "صفرا" شده است؛ استفاده ميکنند.

حسين رونقی ملکی از مسئولان کميته ايران پراکسی که بنا به رای دادگاه انقلاب، به تحمل ۱۵ سال حبس تعزيری محکوم شده است، از آذرماه سال ۱۳۸۸ تاکنون در زندان به سر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016