دوشنبه 8 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت زينب جعفرزاده افشار دانشجوی ترم آخر دانشگاه تربيت مدرس

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: در پی انتشار آهنگ اخير شاهين نجفی با عنوان «آی نقی» و واکنش بسياری از موافقان و مخالفان اين ترانه، زينب جعفرزاده، دانشجوی دانشگاه تربيت مدرس تهران روز چهارشنبه بازداشت شد.

به گزارش کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی، خانم جعفرزاده افشار، صبح روز چهارشنبه سوم خردادماه و توسط ماموران ناشناس، در محل خوابگاه خود در خيابان علامه طباطبايی واقع در منطقه سعادت آباد تهران بازداشت شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اظهارات نزديکان زينب جعفرزاده افشار، اين دانشجوی ترم آخر زبان شناسی دانشگاه تربيت مدرس تهران پس از بازداشت به انفرادی بند وزارت اطلاعات (۲۰۹) زندان اوين تهران منتقل شده و به دليل حمايت از شاهين نجفی و به اتهام «توهين به مقدسات» تحت بازجويی قرار دارد.

همچنين ديگر گزارش ها از بازداشت تعداد ديگری از شهروندان طی هفته گذشته با دلايل و اتهامات مشابه حکايت دارد.

لازم به ذکر است که انتشار آهنگ «آی نقی» به خوانندگی شاهين نجفی خواننده و ترانه سرای ايرانی مقيم آلمان، واکنش های بسياری را از سوی موافقان و مخالفان اين ترانه در پی داشت که حتی منجر به صدور فتوای قتل توسط تعدادی از مراجع و تعيين جايزه نقدی برای کشتن اين خواننده رپ ايرانی از سوی محافل تندروی مذهبی جمهوری اسلامی گرديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016