چهارشنبه 10 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شرکت روس اتم آمادگی خود را برای کمک به ساخت دومين نيروگاه اتمی ايران اعلام کرد

معاون شرکت روسی "روس اتم" در گفتگو با رسانه ها از آمادگی اين شرکت برای کمک به ايران برای ساخت يک يا دو نيروگاه ديگر محل نيروگاه اتمی بوشهرخبر داد.

به گزارش مهر به نقل از "ايتارتاس" ، " نيکلای اسپاسکی" معاون شرکت روس اتم روز سه شنبه اعلام کرد شرکت روس اتم حاضر است در صورت به صرفه اقتصادی و سياسی بودن، به ساخت يک يا دو نيروگاه اتمی در محل نيروگاه اتمی بوشهر به ايران کمک کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت قطعنامه های شورای امنيت هم ممانعت برای اين مسئله ندارد و رايزنی های اوليه در اين خصوص در جريان است.

خاطر نشان می شود رئيس سازمان انرژی اتمی کشورمان سه روز پيش از برنامه ايران برای ساخت نيروگاه دوم هزار مگاواتی در بوشهر خبرداد و گفت : موضوع غنی سازی ۲۷ درصدی يک مسئله مورد بحث و تکنيکی بين ايران و آژانس است و به هيچ وجه تخطی محسوب نمی‌شود.

فريدون عباسی خاطرنشان کرد: قصد داريم دو نيروگاه ديگر نيز راه اندازی کنيم و در سال آينده در بوشهر از نوع هزار مگاواتی شروع خواهيم کرد.

وی با اشاره به اينکه ما سابقه ساخت نيروگاه در کشور را نداشته ايم بيان کرد: بايد در اين زمينه طراحی را به پايان برسانيم و نياز به استفاده از نيروهای خارجی داريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016