سه شنبه 16 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس و اعضای هيات رييسه مجلس برای اجرای آيين‌نامه سوگند ياد کردند

اعضای هيات رييسه دائم مجلس شورای اسلامی دقايقی پيش برای اجرای آيين‌نامه داخلی مجلس سوگند ياد کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با پايان يافتن انتخابات هيات رييسه و مشخص شدن ترکيب اعضای هيات رييسه، اين افراد با قرار گرفتن در جايگاه در برابر قرآن مجيد سوگند ياد کردند که حداکثر توان خود را برای اجرای آيين‌نامه داخلی مجلس با مراعات بی‌طرفی کامل در انجام وظايف به کار گيرند و از هرگونه اقدام مخالف آيين‌نامه اجتناب کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است در انتخابات امروز هيات رييسه علی لاريجانی به عنوان رييس و محمدحسن ابوترابی‌فرد و محمدرضا باهنر به عنوان نايب رييس انتخاب شدند.

نتايج انتخابات دبيران هيات رييسه نيز بدين شرح اعلام شد: حسين سبحانی‌نيا ۱۶۶ رای، محمدحسين فرهنگی ۱۶۴ رای، محمد دهقان ۱۶۱ رای، محمد صادقی ۱۵۲ رای، منادی ۱۴۰ رای و جهانگيرزاده ۱۳۴ رای.

همچنين شجاعی کياسری، ضرغام صادقی و سيدعلی طاهری نيز به ترتيب توانستند ۱۱۳، ۹۵ و ۸۲ رای از مجموع ۲۷۴ رای را کسب کنند اما موفق به حضور در هيات رييسه مجلس نشدند.

در انتخابات ناظرين هيات رييسه نيز سيدشريف حسينی با ۱۶۶ رای، عبدالرضا مصری با ۱۶۵ رای و محمد آشوری با ۱۵۲ رای از مجموع ۲۶۶ رای ماخوذه انتخاب شدند.

بيژن نوباوه، جوکار و شکرخدا موسوی نيز به ترتيب ۱۰۴، ۷۱ و ۶۶ رای را کسب کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016